برگزاری اول ماه می ودفاع از بهنام موسیوند در روز جهانی کارگر در زندان رجایی شهر یا گوهر دشت کرج

 زندانیان بند 12 = سالن چهار زندان رجایی شهر یا گوهر دشت کرج  برای گرامیداشت روز جهانی کارگر، مراسم خود را در ساعت ۷:۳۰بعد از ظهر روز یکشنبه ۱۰اردیبهشت ۹۶، با اعلام یک دقیقه سکوت آغاز کردند.
این مراسم در سالن ۱۲ بند ۴زندان گوهردشت کرج و با درخواست زندانی سیاسی خالد حردانی برای سکوت به احترام کارگران و خانواده های آنها و به ویژه کارگران زندانی که در چند سال گذشته یا اعدام و یا به جوخه های مرگ مصنوعی سپرده شدند و به یاد علی صارمی، شاهرخ زمانی، غلامرضا خسروی، ستار بهشتی، افشین اسانلو و منصور رادپور، آغاز گردید.
در این مراسم تعدادی از زندانیان سیاسی از جمله سعید ماسوری، سعید شیرزاد، امیر امیرقلی، ابوالقاسم فولادوند، رضا اکبری منفرد، حسن صادقی، شاهین ذوقی تبار و خالد حردانی، سخنرانی کرده و از تاریخچه جنبش کارگری، اعتراضات و خواسته های کارگران زندانی و همچنین از مقاومت ها و ایستادگی ها گفتند و روز جهانی کارگر را به کارگران و عموم مردم آزاده ایران تبریک و تهنیت گفتند. جالب اینجاست که عوامل بریده وگاه خبر چین وبیمار زندانبان هم در این مراسم شرکت کرده بود و بیش از همه ابراز احساسات نشان میداد. 
پیش از این هم زندانیان برای کمک به بهنام موسیوند که پایش شکسته است در زیر هشت جمع شده وخواهان اعزام این زندانی ازادی خواه وجوان بدون دستبند و پابند به بیمارستان شدند. روز کارگر روز شلوغ و پر ماجرایی در سالن ما بود. 
عیارات معیشت از زندان رجایی شهر سخن می گویند. 

نظرات