برای آزادی اسماعیل عبدی دبیر ریاضی اسلامشهر و دبیرکل کانون صنفی معلمان ایران امضا کنیم.

درخواست آزادی آقای اسماعیل عبدی ، دبیر ریاضی ودبیر کل کانون صنفی معلمان ایران  
به نام خداوند جان و خرد
موضوع : درخواست آزادی آقای اسماعیل عبدی ، دبیر ریاضی دبیرستانهای اسلام شهر ، استان تهران
ریاست محترم قوه قضائیه
با سلام و احترام
ما امضا کنندگان زیر به عرض می رسانیم که آقای اسماعیل عبدی یک معلم دلسوز به آموزش و پرورش ، فرزندان ایران و فرهنگ کشور می باشد .
آقای اسماعیل عبدی نه دزد است ، نه آدم کش ، نه فروشنده مواد مخدر ، نه اختلاسگر ، نه جاسوس بیگانه و نه وطن فروش . او یک فعال صنفی معلمان کشور است که برابر مقررات و آیین نامه کمیسیون ده احزاب و تشکلهای وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران توسط معلمان فرهیخته استان تهران به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره کانون صنفی معلمان استان تهران انتخاب شده است ، او عاشق تعلیم و تربیت راستین ، انسانیت و دلسوز فرزندان ایران است که اکنون در زندان اوین در حال گذراندن شش سال محکومیت خود می باشد .
آقای آملی لاریجانی ، بسیار شاهدیم که دزدها ، اختلاس گران میلیاردی اموال مردم و بیت المال ، فروشندگان و پخش کنندگان مواد مخدر خانمان برانداز و آسیب زنندگان به ملت و مملکت آزاد می شوند و مجدداً در جامعه جولان می دهند اما فعالان صنفی معلمان که برابر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برای پیشرفت علم و دانش و اهداف انسان دوستانه کار می کنند در بند کشیده می شوند !
آقای لاریجانی ، ما معلمان ایران از شما انتظار داریم ترتیبی اتخاذ فرمایید تا هر چه زودتر آزادی آقای اسماعیل عبدی محقق شود .
قطعاً اقدام به موقع شما ، باعث دلگرمی جامعه معلمان و جلوگیری از تداوم دلسردی و نگرانی های موجود این بخش از جامعه خواهد شد و از تجمع و صف بستن معلمان کشور در جلوی درهای زندانها ، برای داوطلبانه رفتن به زندان که در خور شان جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران نیست ، مانع خواهد شد.

با سپاس و احترام
جمعی از معلمان ایران


رونوشت به :
۱ - ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
۲ - رییس محترم مجلس شورای اسلامی ایران
جهت اطلاع و اقدام لازم ارسال می گردد .









نام و نام خانوادگی 
Your answer
شهرستان 
Your answer
SUBMIT
Never submit passwords through Google Forms.

نظرات