اعتراضات واخبار تجمع کارگران کارخانه قو در دو روز گذشته

تجمع اعتراضی کارگران کارخانه روغن نباتی‌قو نسبت به عدم پرداخت2ماه حقوق وعیدی ونداشتن امنیت شغلی برای سومین روزمتوالی!
صبح چهارشنبه16فروردین، کارگران کارخانه روغن نباتی‌قو برای سومین روزمتوالی دراعتراض نسبت به عدم پرداخت2ماه حقوق وعیدی ونداشتن امنیت شغلی دست به تجمع زدند وامروز مقابل وزارت کاراجتماع کردند.
درهمین رابطه امروز ایلنا نوشت،در ادامه اجتماع اعتراضی روز گذشته کارگران کارخانه روغن‌نباتی قو، صبح امروز نزدیک به ۱۰۰ نفر از کارگران این واحد صنعتی با حضور در مقابل ساختمان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیر مطالبات خود شدند.
جمعی از این کارگران در خصوص این اجتماع اعتراضی گفتند: دقایقی بعد از برپایی این اجتماع اعتراضی، نمایندگان آنها توسط مسئولان وزارت کار برای گفتگو و مذاکره دعوت شده‌اند.
آنها در خصوص علت مراجعه خود به وزارت کار می‌گویند: در کل نزدیک به ۲۰۰ کارگر هستیم که هنوز بابت مزایای مزدی بهمن، اسفند، و بخشی از عیدی۹۵سال گذشته طلبکاریم.
کارگران حاضر در این اجتماع اعتراضی با خود بنرهایی همراه داشتند که بر روی آن نسبت به عواقب تعطیل شدن این واحد صنعتی هشدار داده بودند.
آنها در توضیح این نگرانی خود می‌گویند: پیش از این مدیریت کارخانه روغن نباتی قو در مقام کارفرما از توقف فعالیت این واحد صنعتی تا خاتمه تیرماه خبر داده است و همین ماجرا باعث تشدید نگرانی آنها شده است.
کارگران روغن نباتی قو در ۲ روز گذشته نیز بابت پیگیری مطالبات خود، تجمعاتی در محوطه محل کارشان برگزار کرده‌‌بودند.

نظرات