صندوق آزاد و دموکراتیک خوش آمدید
هم میهنان: این سـایت از سـوی تعـدادی از ستم دیده گـان دادخواه به عنوان اولین صندوق رای آزاد ودموکراتیـک مـردم ایران ، هم زمـان ومـوازی با انتصخابات حـکـومتی جمهوری اسلامی از تاریخ 20 دیماه 1394 آغاز بکار کرد. با این روش به شکلی مسالمت آمیز میتوان تعداد ما ایرانیان مخالف با حکومت ولایت فقیه را، به عنوان یک آلترناتیو اجرایی و قابل شمارش نشان داد. همه ایرانیانی که با نظام حکومتی جمهوری اسلامی به عنوان ناقض حقوق بشر مشکل دارند و سنشان بالای 16 سال است می توانند، در این صندوق اینترنتی به برکناری نظام ولایت فقیه وجمهوری اسلامی رای دهند. از این رو به عنوان یک چشم اندازعملگرا، تغییر ساختار حکومت ولایت فقیه به یک حکومت دموکراتیک انسانگرا، براساس جدایی کامل دین از حکومت و بر مبنای اعلامیه جهانی حقوق بشر را میتوان فراهم کرد. این تلاش مردمی تا استقرار چنین نظامی ادامه خواهد یافت . هر کسی می تواند نوع حکومتی را که علاقه دارد ، در ایمیل خود بنویسد.
با انتشارآدرس ایمیل صندوق به ادرس mansour.osanlou@gmail.com در تارنماها، بلاگ ها، شبکه های اجتماعی، از طریق ایمیل و بخصوص پیامک موبایل در این حرکت مردمی سهیم باشیم . برای ورود به سایت صندوق رای آزاد ودموکراتیک از پنجره سایت خبر گر استفاده کنید.
www.khabargar.co
کافیست که به دو پرسش 1- تمامیت نظام ولایت فقیه را قبول ندارم. 2- خواهان استقرار یک نظام دموکراتیک انسانگرا وغیر دینی و متکی بر اعلامیه جهانی حقوق بشر هستم.


نظرات