اخبار وگزارشات جنگی و گزارشات ونظر های هم میهنان ، عکس از جلسه دیشب یک بعد از نیمه شب تا 1 بعد از ظهر امروز

پس از انتشار ویدئوهای استقرار نیروهای امریکایی در مرز بین ایران وعراق در منطقه روبروی ایلام و دقیقا سومار، نفت شهر وسومار ،   در دیاله عراق و لغو مرخصی های نظامیان و دستور نقل وانتقال برخی از نیروهای ارتش به مناطق غربی کشور ، فرمانده نیروی زمینی ارتش به دیدار خامنه ای رفت،تا جلوی نقل وانتقال نیروهای ارتش را به مناطق غربی کشور را بگیرد. او به همراهانش قول داد که از رهبر می خواهم اول سپاهیان پاسدار باید به خط مقدم بروند وما نقش لجستیک را داشته باشیم. وجلوی جابجایی ها را بگیرد. سپس امروز صبح در جلسه مشترک فرماندهان در حضور خامنه ای بدترین درگیری لفظی بین سران ارتش وسپاه بر سر اعزام نیروها به خط مقدم ومنطقه ایلام صورت گرفت. در ادامه گزارشات واظهار نظر هایی که در این باره برای ما رسیده است منتشر می کنیم. 
این فیلم ها از عراق آمده است. 

نقل وانتقال به ما داده اند برای غرب کشور 
من دیشب گفتم اینا رفتن بیت خامنه ای واسه رفعه دعوا مرافه خاطرتون هست؟از ساعت 4صبح تا ساعت 1بعد از شهر کارشون طول کشید.....
بله دیدم
بعد از اون بهنوان دیدار نوروزی یاد کردن...لینک خبرها در سایت های جمهوری اسلامی را ندیدید؟؟
خبر را دیدید که..من ساعته 2نصفه شب به شما دادم...من اولین نفر و قبل از اینکه هیچ کسی بداند در نیمه های شب به شما اطلاع رسانی کردم..
براتون کاملا شرح خواهم داد
استاد اسانلو من خبر را به شما دیشب و قبل از اینکه هر کسی بداند دادم و دیدید که صبح برای رفع اختلاف بین فرماندهان ارتش و سپاه جلیه در بیت رهبری برگزار شد و در تمام خبرگزاری ها هم اعلام شد.

دیاله دقیقا رو به روی صالح آباد و نفت شهر و سومار هست..‎

نظرات