جشن و سور اعتراضات چهارشنبه سوری را پشتیبانی می کنیم. نه به انتصخابات حکومتی شعار این روز ماست.













ما گروهی از زندانیان سیاسی در زندان رجایی شهر که 
برای رسیدن به ازادی و ابادی میهن خود در زندان ها مبارزات ازادیبخش خود را ادامه می دهیم. جشن وشادمانی را در فرهنگ ایران زمین گرامی می دانیم وبرای ان ارزش قایل هستیم. ما می دانیم حکومت دینی مخالف شادی وخوشحالی مردم هست. به همین دلیل با فرهنگ وجشن وسرور ما ایرانی ها مخالف هستند. انها می خواستند که مردم  نوروز باستانی ، چهارشنبه سوری ،سور مهرگان وجشن سده را فراموش کنند. بسیار فشار اوردند. بسیار سرکوب کردند ولی مردم ایران ، مخصوصا جوانان ایران زمین با فرهنگ انسانگرا و نیک گرایانه کاوه اهنگر ومزدک وبابک ومازیار وکوروش ارتباط برقرار کردند. مردم ایران از فرهنگ ازادی وشادی پرور خود با خردمندی  خود اندیش ومستقل خود بارویی پدید اوردند تا از شر هجوم فرهنگ اسلامی حاکم خود را حفظ کنند. به همین دلیل این جشن چهارشنبه سوری با اعتراض و فریاد ازادی خواهی همراه شده است.
دیگر به فرهنگی تبدیل شده است که حکومت را وادار به تسلیم کرده است. به همین دلیل شرکت در جشن وسرور چهارشنبه سوری به عنوان پیش در آمد نوروز باشتانی وگرامی را یک وظیفه ملی می دانیم.  با شعار نه به تمامیت این حکومت وانتصخابات ان به میدان چهارشنبه سوری برویم .ما با استفاده از این فرهنگ خرد گرا وانسان گرا راه ازادی میهن خودر ا باز خواهیم کرد.  اندیشه نیک ، گفتار نیک و کردار نیک راهنمای جاودانی فرهنگ ما بوده است. برای گسترش این فرهنگ از تمام حرکت های شادی افرین واعتراضی مردم ایران حمایت می کنیم. از هم میهنان خود می خواهیم که هرچه گسترده تر این ائین باستانی را  برگزار کنیم وآنرا به یک حرکت اعتراضی در برابر حکومت حاکم که به جز نابودی ایران هدفی ندارد ، تبدیل کنیم. اگر ما کشور خود را از شر این حکومت نجات دهیم راه اینده را باز کرده ایم . در غیر این صورت این حکومت با همدستی دیگر هیولاهای بین المللی با پروژه های از پیش طراحی شده کشور ما را نابود خواهند کرد. کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من ! 
چهارشنبه سوری 24 اسفند 1395
خالد حردانی - مهدی فراحی شاندیز- ابراهیم فیروزی - رسول حردانی و گروهی دیگر از زندانیان سیاسی واندیشه ای زندان گوهر دشت کرج