مجلس اسلامی حقوق مدیران را 12 ملیون و 600 هزار تومان تعیین کرد.

مجلس ایران سقف حقوق مدیران را ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین کرد.در حالیکه دستمزد کارگران 800 هزار تومان در ماه است. این فاصله تقریبا چهارده برا بری قانونی ، را مهر تایید می زنند. اگر مزایای شغلی دیگر را هم به ان اضافه کنیم. سر از بیش از 24 ملیون تومان پیشنهاد اولیه خواهد در اورد. چه چیزی به این دشمنان مردم اجازه می دهد اینطور گستاخانه این نابرابری ها را ایجاد وتایید کنند؟ فریاد ملیونها ایرانی در برابر این همه ستمکاری به اسمان بلند شده است.
۱۴/اسفند/۱۳۹۵
حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه، روز شنبه از بازگشت مجلس به مصوبه قبلی خود درباره سقف حقوق مدیران خبر داد و آن را ‌ ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا، آقای حاجی‌بابایی گفت: بر اساس این مصوبه سقف حقوق همه مدیران کشور در برنامه ششم توسعه یکسان است و تنها سقف حقوق دریافتی ۴ گروه مستثنی شده است .

به گفته این نماینده مجلس، حقوق مدیرانِ مشاغل تخصصی، عملیاتی، مناطق مرزی و مناطق محروم، ۳۰ درصد بیش از سقف دریافتی همه حقوق‌بگیران خواهد بود و سقف دریافتی آنان حدود ۱۶ میلیون تومان تعیین شده است.
در چند روز گذشته ، گروهی از اصول‌گرایان به شدت از مصوبه قبلی مجلس که سقف حقوقِ مدیران دستگاه‌های قوای سه‌گانه را ۲۴ میلیون تومان تعیین کرده بود، انتقاد کرده‌اند.