منصور اسانلو: امیدواریم که مردم ایران به دستگیری دژبان راستگو اعتراض گسترده ای بکنند.

چرا دژبان کلانتری بهارستان، به خاطر دادن اطلاعات مفقودی های حادثه پلاسکو به خبرنگاران بازداشت شده است؟ حکومت از چه چیز می ترسد؟   امیدواریم هم میهنان ما ومخصوصا خبرنگاران این دژبان راستگو را تنها نگذارند. هر چه حکومت اسلامی تفره می زند وتقلا می کند که صورت مساله کشتار صدها نفره کارگران پلاسکو وآتش نشانی را پاک کند، با اشتباهات خودش بیشتر در با تلاق دروغگویی های خودش گرفتار می شود. بازداشت کارگران آتش نشانی دو نفر ، بازداشت دژبان کلانتری 9 بهارستان، دستگیری چندین نفر از همشهریان که فیلم حادثه انفجار پلاسکو را با دقت فیلمبرداری کرده بودند. 


دستگیری چند نفر از هم میهنان که در گروه های تلگرام فعال بوده اند به جرم همکاری با سایت امد نیوز که مدارک دقیق قتل رفسنجانی به دستور خامنه ای وبا مدیریت اجرایی وحید حقانیان وزیر نظر مستقیم مجتبا خامنه ای صورت گرفته است را منتشر کرده اند. دادن اخطار به خانواده های عزیز از دست داده در پلاسکو که مبادا مصاحبه بکنند وبگویند که عزیزانشان کارگر پلاسکو بوده اند وبه خانه نیامده اند. حکومتی ها تلفنی به این خانواده ها  که، از روی فرم های ثبت نام عضو مفقودی خانواده هایشان در کلانتری بهارستان شناسایی اشان کرده اند ، قول داده اند معادل دیه عزیزانشان را به تدریج به انها خواهند پرداخت به شرط انکه صدایشان در نیاید. ( مبلغی حدود 300 ملیون تومان بابت هر مقتول پلاسکو) 
 این ها فقط شواهد ناچیزی از تلاش حکومت برای فرار از این دوجنایت سازمان یافته قتل رفسنجانی وکشتار کارگران پلاسکو واتش نشانی است. حکومت در منجلابی دست وپا می زند که از ان رهایی ندارد. اکنون ما مردم ایران هستیم که با کنار گذاشتن ترس هر چه بیشتر باید از همدیگر پشتیبانی کنیم. همدیگر را تنها نگذاریم. از خبر نگار دلاور روزنامه ایران خواهش می کنیم که تلاش خود را ادامه دهد وخانواده دزبان دستگیر شده را پیدا کند، نام ومشخصات او را منتشر کند تا دیگران هم با ایجاد پوشش خبری هم از این خبرنگار شجاع وهم از دزبان نامبرده حمایت ملی به عمل اید. دوران تنهایی ها تمام شده وهمه ما  کنشگران می توانیم با پشتیبانی از همدیگر هر روز حکومت اسلامی ضد بشر را گامی به عقب تر برانیم. 
از هم میهنان می خواهیم که که  این انسان  های راست گوو دلاورتنها نگذارند. 

به گزارش هرانا، هدیه کیمیایی، خبرنگار روزنامه ایران در توییتر خود نوشته است: “امروز رفتم کلانتری بهارستان. دژبان کلانتری را به خاطر دادن آمار و اطلاعات مفقودی های حادثه پلاسکو بازداشت کرده بودند”.

در همین رابطه پیش تر در گزارش روزنامه ایران با عنوان «همه ما مفقودی داریم»، آمده بود: دژبان می گوید: «از صبح سرمان شلوغ بود دروغ نگویم تا حالا ۲۰۰ نفر آمده اند و اعلام مفقودی کرده اند عجب فاجعه ای شد آدم باورش نمی شود آن همه آدم آن زیر مانده اند یا توی عملیات هستند و کسی خبر ندارد؟»