خانم مهندس جوان تاب تجاوز در زندانهای اطلاعات کرمانشاه را نیاورد.

متاسفانه دختر جوانی که مهندسی می خواند ، به دلیل بی حرمتی که به او شده بود. بعد از انکه از زندانهای اطلاعات درمناطق  کردستان از زندان بیرون امد دست به خود کشی زد.در شهر  کرمانشاه بازجویان اداره اطلاعات استان به او تجاوز کردند. این دختر جوان به دلیل فرهنگ مرد سالارانه موجود در خاورمیانه طاقت نیاوردو بیرون از زندان دست به خود کشی زد. متاسفانه به جای انکه بتواند بماند واین جنایتکاران را افشا کرده وبه محاکمه کشد به دلیل فرهنگ وحشتناکی که در خاورمیانه حاکم است وفرصت تجاوزات وجنایات بیشتری به حکومتیان می دهد. خودش را در مقابل ستم کاری دیگران تنبیه کرد. جان باختن این خانم مهندس جوان نه فقط به گردن اطلاعاتی های حکومت اسلامی در کرمانشاه است. چه بسیار بیش از ان هم به عهده فرهنگ منحط وعقب افتاده دینی ومرد سالاانه و سنتی منطقه خاورمیانه است.  باشد تا بر اثر پیکارها وکنش های انسانگرایانه درسرتاسر میهن ما ومنطقه خاورمیانه، زنان ودختران ما از شر این اندیشه های ضد انسانی ونا عادلانه مرد سالارانه دینی وسنتی رها شودو به جای ستم کاران ، ستم دیده گان تنبیه نشوندو خودشان را تنبیه نکنند.
یک دختر مهندس کورد در استان کرماشان (کرمانش اه) یک روز پس از آزادی از زندان اطلاعات اقدام بە خودکشی نمود.
برپایە گزارش “هەنگاو”، مهندس  جوان کورد مهدیس میرقوامی روز جمعە ٨ بهمن‌ماه تنها ١ روز پس از آزادیش از زندان اقدام بە خودکشی و روشنبە ٩ بهمن‌ماه در یکی از مراکز درمانی کرماشان جانش را از دست داد.
مهدیس میرقوامی روز سەشنبە ٥ بهمن‌ماه پس از احضار بە ادارە اطلاعات بازداشت و پس از دو روز در روز پنج‌شنبە ٧ بهمن‌ماه آزاد شدە بود.
این مهندس ٢٦ کورد از طریق خوردن “قرص برنج” اقدام بە خودکشی کردە بود.
بە گفتە یک منبع موثق، ادارە اطلاعات خانوادە مهدیس میرقوامی را تحت فشار قرار دادە تا از انتشار هرگونە خبری در این رابطە خودداری نمایند.
پیشتر و روز جمعە ١٥ دی‌ماه ١٣٩١ نیز، یک دختر ٢٣ سالە کورد اهل بخش کوزران با هویت “شلیر فرهادی” کە دارای مدرک لیسانس علوم سیاسی بود، پس از آنکە توسط اطلاعات کرماشان ٤ ماه بازداشت شدە بود، پس از آزادی با اسلحە بە زندگی خود پایان داده است.