منصور اسانلو : باید قالیباف را محاکمه کنیم ! به جای تسلیت وحرف های تکراری به زحمتکشان اتش نشانی وهمه اسیب دیده گان از واقعه پلاسکو

 به همراهی با  کارگران و مزد بگیران  وستم دیده گان ایران در رابطه با آتش سوزی  ساختمان پلاسکو ومرگ کارگران اتش نشانی و دوزندگی ها وانبار های انجا ، چرا باید همه مردم ایران  خواهان محاکمه قالیباف به عنوان  سنبل غارتگری  وبی مسووایتی حکومت گردند؟ به دلایل روشن ذیل :
1-قالیباف در ماجرای ساختمان پلاسکو، بنا به گفته حافظی عضو شورای شهر  از 140 ملیارد تومان بودجه نوسازی تجهیزات اتش نشانی ، فقط 25 ملیارد تومان آنرا به اتش نشانی پرداخته است. در نتیجه اتش نشانی نتوانسته است تجهیزات جدید و کاملتر برای کارگرانش بخرد. پس غارتگری قالیباف عامل اصلی کمبود تجهیزات ودر نتیجه مرگ وزخمی شدن صدها نفر از ایرانیان واز بین رفتن ملیارد ها تومان اموال وسرمایه های تولید کنندگان و بنکداران پلاسکو شده است.
2- قالیباف به عنوان بالا ترین مقام  کارفرمایی ، مسوول تهیه لوازم ایمنی و بهداشت کاربرای کارگران بوده است، که این لوازم را  به اندازه کافی تهیه نکرده است. 
3- قالیباف پیش از این هم  در ماجرای تخریب مسیر خروج  مردم در استادیوم ازادی ، با اوردن هلی کوپتر نیروی انتظامی برای جلب توجه انتخاباتی به استادیوم آزادی باعث ازدحام جمعیت وفرو ریزش بخشی از مسیر استادیوم آزادی شد ، که منجر به مرگ ده ها نفر از هم میهنان وهزینه های ملیاردی برای استادیوم ازادی شد. کریمی فر و رمضان زاده اعضای شورای شهر ان زمان این مطالب را مطرح وخواهان پاسخگویی قالیباف شدند.  طبق گزارش های کارشناسی چون قالیباف هلی کوپتر نیروی انتظامی را در نزدیکی یکی از درهای خروجی مردم از استادیوم قرار داده بود، نیروهای پلیس آن خروجی نزدیک به هلی کوپتر را می بندند در نتیجه باعث ازدحام بیش از اندازه مردم در خروجی دیگر می شوند، که وزن اضافی این ازدحام منجر به فرو ریزی این مسیر می شود وفاجعه مرگ وزخمی شدن ده ها هم میهن ما را پدید می اورد. این دونماینده در شورای شهر وبرخی از مطبوعات در ان زمان این موضوع را مطرح کردند، اما فریادشان به جایی نرسید وقالیباف حتا یک عذر خواهی هم از خانواده های جان با خته گان نکرد. 
4- قالیباف در راس غارتگری وسو استفاده از امکانات شهرداری و زمین های تهران و ساختمان هایی است ،که به تازه گی پرونده این غارتگری وسیعا منتشر شد. اما چون مردم بطور جدی  پیگیری نکردند و فعالین مدنی هم در فضای مجازی زود از ماجرا گذشتند ، حتا صدای اعتراض وافشا گری سندیکای کارگران شرکت واحد که جواب های دروغ قالیباف را پاسخ داد، تا کنون در باره این غارتگری ها به جایی نرسیده است. 
به نظر می رسد که با فرو پاشی ساختمان پلاسکو و مسوولیت مستقیم قالیباف به عنوان شهردار تهران در این ماجرا ، می توان از او به عنوان غارتگر ، و مسوول مرگ و اسیب دیدن هزاران تهرانی به لحاظ جانی ومالی از او شکایت کرد. با طرح این دادخواست علیه او وپیگیری این دادخواست علیه او واستمرار بر طرح این دادخواست و تاثیر گذاری بلامنازع مدیا ها در شکل گیری این تصمیم ملی ، می توانیم این در خواست را به عنوان یک دادخواست عمومی بر علیه قالیباف به عنوان سنبل  کل غارتگران حکومتی طرح کنیم. چرا که قالیباف می تواند بعنوان سنبل همه این غارتگران مطرح شود وبا رسانیدن پای او به میز محاکمه ، صدها پرونده و هزاران فاسد و سوء استفاده چی دیگر را در رابطه با پرونده او به دادگاه های ملی کشاند. فساد وغارتگری اصلی ترین چیزی است که ریشه این مملکت ومردم را دارد می سوزاند. فقر نتیجه فساد است.فقر که به داخل هر خانه ای بیاید ، ایمان وسلامتی از ان خانه به  بیرون می رود. برای انکه در فرصت های کمی که باقی مانده است ،تا کل کشورمثل ساختمان پلاسکو فرو نریخته ، این فاسد مشخص را به پای میز محاکمه بکشانیم. با فشار مدیاها و افکار عمومی وسازماندهی های میدانی بکشانیم. قالیباف قاتل صدها کارگر ایرانی باید محاکمه شود.  میتوانیم این در خواست را در تمام فضای مجازی ومیدانی مطرح کنیم ودر دیوار نویسی ها و مطلب نویسی ها دایما به ان اشاره کنیم. این یک هدف مشخص و یک در خواست مستند است، که قابلیت طرح دارد. برای تحقق این در خواست ملی ومردمی متحد شویم و کاررا اغاز کنیم . می توانیم در  حول این در خواست  مشترک همکاری کنیم:  قالیباف غارتگر، محاکمه می گردد! 
منصور اسانلو  30 دی ماه 1395 

مستندات :

📢📢  روایت غم‌انگیز حافظی شورای شهر از پرداخت نشدن بودجه آتشنشانی توسط قالیباف

🔹 سال گذشته از محل عوارض شهرداری باید ۱۴۰میلیارد در اختیار آتشنشانی قرار می‌گرفت که تنها ۲۵میلیارد پرداخت شد
منبع سرخط خبرها: @sarkhatkhabarhaa
ـ
📢جنجالی|محرمانه|بدون 
سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه, [01.11.16 09:13]
[ Photo ]
کارگر1متر ملک با تخیف%50نگرفته،مدیرعامل شرکت واحدبنابراعلام رسانه هادر دربند ملکی با50%تخیف دریافت کرده اماقالیباف مدعی شدکارگران اتوبوسرانی ازامتیازاستفاده کرده اند @vahedsyndica
تماس باما @pvsyndica











سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه, [01.11.16 09:13]
[ Photo ]
کارگر1متر ملک با تخیف%50نگرفته،مدیرعامل شرکت واحدبنابراعلام رسانه هادر دربند ملکی با50%تخیف دریافت کرده اماقالیباف مدعی شدکارگران اتوبوسرانی ازامتیازاستفاده کرده اند @vahedsyndica
تماس باما @pvsyndica

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه, [01.11.16 13:45]
[ Photo ]
مدیرعامل شرکت واحد و هیات مدیره باصطلاح تعاونی مسکن مستقیم وغیرمستقیم منصوب شهردارهستند
تعاونی مسکن میلیاردها تومان تسهیلات مسکن کارگران راحیف و میل کرده
شهردار می گوید ربطی به ما ندارد
@vahedsyndica
پیرامون بودجه و اموزش در  آتش نشانی 
http://www.mehrnews.com/news/2774137/%D8%AA%D8%A7%DA%A9%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%AC%D8%AF%D8%AF-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%D8%AA%D8%B4-%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%DB%8C

سر خط خبر ها, [19.01.17 14:25]
💢💢 پیام محسن سرخو عضو شورای اسلامی شهر تهران در پی حادثه دردناک ساختمان پلاسکو

◀️ تاثر و تاسف عمیق خود را نسبت به حادثه تلخ ساختمان پلاسکو که در آن تعدادی از آتش نشانان قهرمان شهر تهران و احتمالا سایرین جان خود را از دست داده اند اعلام می دارم و به همه خانواده های این عزیزان تسلیت عرض می کنم

◀️ شورای اسلامی شهر تهران بعد از حادثه خیابان جمهوری مصوبات متعددی را در مورد تامین تجهیزات مدرن و بالگرد برای سازمان آتش نشانی داشته است ، و بارها تذکر داده شده است که در صورت وقوع آتش سوزی و حادثه در ساختمان های بلند مرتبه ، تجهیزات آتش نشانی برای مهار آن کافی نیست . ولی متاسفانه تاکنون شهرداری تهران اقدام موثری در اجرای این مصوبات و تذکرات انجام نداده است.

◀️ در جلسه 29 تیرماه امسال در شورای اسلامی شهر تهران نیز برای آخرین مرتبه به صورت مفصل در خصوص کمبود تجهیزات آتش نشانی و ضرورت تامین اعتبارات لازم برای رفع این نواقص و تامین تجهیزات حفاظت فردی برای آتش نشانان غیور صحبت شد.

◀️ آیا نباید شهردار تهران پاسخگوی خون آتش نشانانی باشد که به جای بکار گیری لوازم و تجهیزات مدرن ، از غیرت خود برای خاموش کردن آتش استفاده می کنند؟

◀️ شهر تهران با این تعداد برج های بلند مرتبه و رستوران ها و سینماهای واقع در طبقات فوقانی و مال های در دست احداث هر روز با چنین مخاطراتی مواجه است.

◀️ اینکه شهرداری نامه نگاری کند کافی نیست. چرا واحد های ناامن پلمب نشده است. باید شهرداری با اقدامات موثر ، از بروز اینگونه حوادث جلوگیری کند.

◀️ متاسفانه عده ای با جنجال و جو سازی ، بدنبال منحرف کردن افکار عمومی و جلوگیری از اطلاع رسانی شفاف هستند.
آیا شهرداری تهران که به خاطر اندکی بدهی یا تغییر کاربری ،  واحدها را پلمب می کند و در مقابل آن ها با بلوک های سیمانی ، مانع ایجاد می کند و حتی کارواش متعلق به مسجد را می بندد ، نمی تواند واحد های نا ایمن را پلمپ کند ؟

@sarkhatkhabarhaa

سر خط خبر ها, [19.01.17 14:26]
[ Photo ]
محسن سرخو:
🔸اینکه شهرداری نامه نگاری کند کافی نیست،چرا واحدهای نا امن پلمپ نشده است؟
🔹آیا شهرداری که به خاطر بدهی واحدها را پلمپ می کند،نمی تواند واحدهای نا ایمن را پلمپ کند؟ @sarkhatkhabarhaa

سر خط خبر ها, [19.01.17 14:27]
⬅️ روایت غم‌انگیز حافظی شورای شهر از پرداخت نشدن بودجه آتشنشانی توسط قالیباف

✅ سال گذشته از محل عوارض شهرداری باید ۱۴۰میلیارد در اختیار آتشنشانی قرار می‌گرفت که تنها ۲۵میلیارد پرداخت شد.      @sarkhatkhabarhaa

سر خط خبر ها, [19.01.17 14:29]
[ Photo ]
مجرم همیشه به صحنهٔ جنایت برمی‌گرده!
#قالیباف_استعفا  



@sarkhatkhabarhaa
elham., [19.01.17 12:54]
[Forwarded from آژانس ایران خبر]
[ Photo ]
شهرداری⁩ سالانه میلیاردها تومان  خرج بیلبورد می‌کند، اما برای تجهیزات ⁧آتش نشانی⁩ که بسته به جان مردم است، بودجه ندارد!
@Iran_news_ajancy

elham., [19.01.17 12:54]
[Forwarded from آژانس ایران خبر]
[ File : آوار برداری پلاسکو.mov ]
پلاسکو آوار برداری             @Iran_news_ajancy

🔴 قالیباف استعفا (✍️: مهدی رستم‌پور)
✅@Amadnews
سردار دکتر خلبان جهادگر با سال‌ها تجربه در مرگ تدریجی یا ناگهانی شهروندان

#قالیباف_استعفا

پنجم فروردین ٨٤ هفت تماشاگر بازی ایران و ژاپن، هنگام خروج از ورزشگاه آزادی جان خود را از دست دادند و ده‌ها زخمی به جا ماند.

عبدالله رمضان‌زاده سخنگوی دولت گفت: توقف بالگرد نیروی انتظامی مقابل درب اصلی ورزشگاه، علت اصلی وقوع حادثه است.

قالیباف فرمانده نیروی انتظامی برای رخ‌نمایی انتخاباتی به استادیوم آمده بود. او بدون توجه به حضور بیش از ۱۰۰ هزار تماشاگر، در شاهراه اصلی ورود و خروج تماشاگران فرود آمد. بالگرد اگر می‌رفت، حادثه پیش نمی‌آمد اما همانجا را پارکینگ اختصاصی قالیباف کرد و برنخاست!

جمال کریمی‌راد سخنگوی وقت قوه قضائیه نیز نیروی انتظامی را مقصر دانست.

"قالیباف، قاتل بود اما عذرخواهی نکرد"

از مرگ آن تماشاگران تا سرکوب ٨٨، #املاک_نجومی و فاجعه #پلاسکو، سردار دکتر خلبان جهادگر، بی توجه به ایمنی شهر و هوای شهر.
✅@Amadnews
با سال‌ها تجربه در مرگ ناگهانی یا تدریجی شه