اعتراضات در ارتش، فرماندهان ارتش را از کمپین معیشت ترسانده است.

درود استاد اسانلو عزیز این بخشنامه رو به شدت دارن توی پادگانها و فضای مجازی گسترش میدن که در واکنش به کمپین معیشت هست دقیقا ‎
#اطلاعیه #بسیار_مهم
اخیرا مشاهده می گردد عده ای منفعت طلب و سود جو به قصد ضربه زدن به شان و منزلت کارکنان ارتش و از بین بردن اقتدار این نهاد مردمی ؛ با استفاده از شعارهای خوش زرق و برق که گاها ناشی از بی تدبیری برخی از مسئولین امر می باشد اقدام به تشکیل گروهها و #کمپین هایی با عناوین مورد پسند اکثریت از جمله معیشت ، حقوق و مزایا ، مسکن و .... می نمایند .
بدینوسیله به محضر همه شما عزیزان عرض می نماییم علیرغم وجود مشکلات که در همه حوزه ها کما بیش وجود داشته و بخش زیادی از آن بدلیل خصومتهای پنهان و آشکار دشمنان می باشد ، واجب است با هوشیاری و بصیرت همیشگی از عضو شدن در چنین گروهها و کمپین هایی خودداری نمائید .
صبر و شکیبایی شما عزیزان و توجه ویژه مسئولین کشوری و لشکری در زیر سایه توجهات خداوند باری تعالی رفع کننده همه مشکلات خواهد بود .

از تک تک پرسنل غیور ارتش خواستاریم نسبت به این موارد نهایت حساسیت خود را نشان دهند و با عواملی که سعی دارند از مسائل داخلی و احساسات پرسنل سو استفاده کنند به شدت برخورد کنند!

(نسبت به لینک های مشکوک که سعی در تخریب روحیه پرسنل دارند یا دعوت به مساله خاصی دارند به شدت حساس باشید)‎


ardalan • 11:49 AM