سندیکای کارگران شرکت واحد ضمن همدردی با خانواده های اسیب دیده گان، خواهان محاکمه و مجازات مدیران ،مسولان و مقصران درحادثه اتش سوزی ساختمان پلاسکوشد.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه,
 ناکارآمدی مسئولان نالایق و بی کفایت از زحمت کشان آتش نشان قربانی گرفت
عدم انجام وظایف قانونی شهرداری تهران و وزارت کار در ایمن سازی ساختمان و کارگاه های دایر در آن علی الخصوص بی مسئولیتی شهرداری در تامین تجهیزات مناسب آتش نشانی موجب شد این بار ساختمان پلاسکو در قلب تهران با یک آتش سوزی به سرعت برق و باد فرو ریخته وآتش نشانان و مردم زیر آوار مدفون و جان باختند.

باید به شرایط شغلی آتش نشانان نگاه ویژه ای داشت. اصلی ترین خواسته ی بحق آتش نشانان پذیرفته شدن سخت و زیان آوری شغل پر مخاطره ی شان می باشد تا کنون از سوی شورای شهر و شهرداری تهران نادیده گرفته شده است و آتش نشانان معترض که آذرماه سال 94 مقابل شهرداری تهران تجمع کرده بودند متاسفانه مورد تعقیب و آزار و اذیت مدیران شهرداری قرار گرفتند. ابرازهمدردی های تبلیغاتی مسئولان از استرس و فشارکاری این زحمت کشان نمی کاهد،بنابراین ضروری است نسبت به بهبود شرایط شغلی آتش نشانان فداکار اقدامات عاجل انجام پذیرد.
سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه  ضمن محکوم کردن مدیران و مسئولان مقصر در این حادثه، با همکاران و خانواده های جان باختگان آتش نشان اعلام همدردی و همبستگی می کند و خواستار مجازات  مقصران  این واقعه تلخ و جانگداز می باشد.
سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه 
سوم بهمن ماه 1395
💢همکاران به سندیکای خود بپیوندید و با پرداخت حق عضویت همکاران خود را در سندیکا یاری و همراهی کنید.
اخبار، تصاویر، پیشنهادات و مشکلات در محل کار خود را با کلیک در @Pvsyndica برای ما ارسال کنید.
https://telegram.me/vahedsyndica