پیش بینی قتل رفسنجانی از سال 1394

قوت گرفتن احتمال قتل آیت‌الله هاشمی؛ پیش‌بینی کشته شدن رئیس مجمع در سال ۹۴ توسط یک سایت امنیتی
قسمتی از متن: سایت ظهور با نام «پایگاه نشر معارف قرآن و ولایت» (www.islamicworld.ir) در اواسط سال ۹۴ در خبری مشکوک پیش‌بینی کرد که یکی از به اصطلاح سران فتنه تا قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به طرز فجیعی کشته می‌شود.

به گزارش «آمدنیوز»، پس از درج این خبر که در قالب یک پیشگویی ظهور مطرح شده بود، این سایت در پاسخ سئوالات گسترده مخاطبان خود در خصوص شخص مورد اشاره در پیش بینی، در مطلبی کوتاه از مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان قربانی این حادثه نام برد. مطلبی که تنها پس از هفته از صفحه این وب‌ سایت پاک گردید.


اما سایت ظهور وابسته به چه جریانی است و این اطلاعات را از کجا آورد؟ و آیا این خبر صرفاً یک پیشگویی بوده است؟

این سایت که سابقه‌ی فعالیتی نزدیک به هفت سال را دارد، ابتدا با آدرس www.zohoor.ir در دسترس مخاطبان قرار داشت. گرداننداگان این سایت مدعی بودند که پیشگویی‌های درج شده در این سایت را فردی روحانی با نام «س. م. ر» انجام می‌دهد. پیشگویی‌های این سایت اغلب بر پایه‌ی روایات ظهور و پیشگویی رخدادهای منطقه‌ای بود؛ پیشگویی‌هایی که هر چند وقت یک‌بار درست یا غلط از آب در می‌آمد و پس از مدتی هم از صفحه وب‌سایت حذف می‌شد. تا این‌که یک‌سال و نیم قبل، گردانندگان این سایت با انتشار عکس‌هایی متعدد از فردی روحانی به نام «سیدمجید رحمتی» (موسوی) به عنوان پیشگوی مورد نظر و مدیر سایت نام بردند.

در اواسط سال ۹۴ با داغ شدن بحث تنش در انتخابات توسط ولایت معاشان؛ این سایت همگام با این طیف اقدام به انتشار مطالبی در قالب «پیش‌بینی یک فتنه بزرگ در پایان سال ۹۴» و به مناسبت انتخابات پیش روی آن دوران نمود.

البته این اولین باری نبود که پیشگویی‌های «سیدمجید رحمتی» (موسوی) که بسیار نزدیک به نظرات رهبری بود به وقوع نمی‌پیوست. پیش از این نیز در انتخابات ریاست جمهوری، وی پیش بینی نموده بود که رئیس جمهور آتی «محمدباقر قالیباف» خواهد بود. البته هرگاه این پیشگویی‌ها با شکست روبرو می‌شد، «رحمتی» می‌نوشت که بداء (تغییر مقدّرات غیر حتمی از سوی خداوند) رخ داده است.

در سال‌جاری با نزدیک شدن انتخابات ریاست‌جمهوری باز پیشگویی‌های جدید این فرد در خصوص فتنه‌ای جدید در سایت نوشته شد. به طوری که در این پیش‌گویی جدید، «سیدمجید رحمتی» (موسوی) پیش بینی کرد که مرگ رأس فتنه در دی‌ماه ۹۵ رخ خواهد داد!!
✅ @Amadnews
نکته جالب آن‌که با اندکی واکاوی در وب‌سایت حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت احمدی‌نژاد و سایت سپاه نیوز متوجه ارتباط این پایگاه‌ها با هم می‌شویم. پوشش مطالب و سخنان حیدر مصلحی در این سایت و هم‌خوانی پیش بینی‌های «رحمتی» با سخنان وی، «شاه کلید معمای پشت پرده» این سایت می‌باشد که مخاطبان بی چون و چرای بسیاری را در دهه گذشته جذب خود نموده است....