افشاگری ، ناطق نوری یقه لاریجانی ها را می گیرد.


واکنش #ناطق_نوری به نامه #فاضل_لاریجانی در همایش مبارزه با مفاسد اقتصادی
❗️هشت سال رئیس مجلس بودم به پسرانم گفتم در کارم دخالت نکنید. حتی در مجلس آنها را نمی‌شناختند
از دوپسر من و دامادها چیزی دارید، رو کنید
یک‌بار از اطلاعات آمدندمنزل، رئیس مجلس بودم، گفتند آقازاده شما را می‌خواهیم دستگیر کنیم در یک کیس. گفتم چرا به من گفتید برید بگیریدش.
پسرم را با چشم گریان از خانه بیرون کردم. گفت اشتباه می‌کنند، گفتم اینها اطلاعات‌اند و چشم ما
بعد از چند هفته اطلاعات گفت اشتباه کردیم
اینگونه رفتار کردم تا ببینند من که به پسرم رحم نمی‌کنم به بقیه هم رحم نمی کنم یا اگرجریانی خواست من رامحک بزند بفهمد ناطق کیه
عده‌ای فقط حرف می‌زنند که فلانی یا فرزندانش از رانت استفاده کرده‌اند. مدرکی ارائه نمی‌کنند. خود نشان‌دهنده عمق فساد در جامعه است
❗️من با سابقه ریاست مجلس، وزارت نمی‌توانم سفارش کنم به فردی ١٠ میلیون وام بدن اما به فردی ٣۵٠میلیارد وام میدن با چه وثیقه‌ای؟

ناطق نوری رییس دفتر بازرسی رهبری است و اینگونه می‌گوید: بخش خصوصی می‌خواهد کارکند رقابت با کی و چگونه؟ در کدام مزایده شرکت کند؟ همه چیز رابطه ای شده
رابطه جای ضابطه رابگیردچه کسی می‌تواند رقابت کند
در تلویزیون میگن صدها تریلی قاچاق ۱۰ هزار انبار گرفتیم، مگر قوطی کبریت است؟ بالاخره این ها از کجاست و مبارزه با فساد چگونه است؟
❗️اسلام دین کامل است، چه بلایی سر دین کامل آورده‌ایم که مقام ما در مفاسد اقتصادی از رتبه ۸۷ به ۱۳۶ رسیده، #جمهوری_اسلامی به کجا می‌رود؟ 
خبر گر : به جهنم می رود.