چرا تروریستها ی نفوذی حکومت ولایت فقیه می توانند عوامل انفجار در حزب دموکرات کردستان باشند.

چند روز است که فکر می کردیم ، پاسخ دوستان کرد خود را چه بدهیم. چرا عوامل بمب گذاری در حزب دموکرات کردستان می توانند عوامل ولایت فقیه باشند؟ امروز در پی خبر ارسالی که در باره این موضوع منتشر شد، این متن کوتاه را نوشتم. چرا حمله به حزب دموکرات کردستان صورت می گیرد. ان هم به جناحی که اعلام جنگ مسلحانه نکرده است. یکی از نقاط ضعف مبارزان کرد ما این است که با مبارزان سایر مناطق ایران وبه خصوص نیروهای دموکراسی خواه در سراسر کشور همراهی نمی کنند. همچنین اخبار مبارزاتی سراسر ایران را کمتر منتشر می کنند .
در نتیجه بخشی از حمایت های نیروهای دموکراسی خواه وازادی خواه را از دست می دهند. با این وصف چون به فاز مسلحانه وارد نشده اند، هنوز هزینه همکاری با آنها پایین تر است برای فعالین داخل کشور! موضع گیری های رهبران انها مثل اقای عزیزی در جهت همکاری با نیروهای ضد دیکتاتوری در کشوربعد از کنفرانس هامبورگ که چندی پیش برگزار شد هم، از دیگر دلایلی است که حکومت را وادار به این حمله ترورسیتی می کند. همچنین بی توجهی امنیتی در هنگام پذیرش به همکاری اعضای جدیددر حزب هم از دیگر سوراخ ها برای گزیده شدن است. با تاسف بسیار که برای از دست دادن این یاران حزب دموکرات داریم، وبا گرامی داشت یاد این از جان گذشتگان ، امیدواریم درس های ناشی از این اتفاقات به اتحاد بیشتر همه نیروهای ضد دیکتاتوری بیانجامد. 

یکی از این راهکار ها می تواند حضور نماینده این حزب در کمیته مشترک هماهنگی همه نیروهای ازادی خواه دموکراتیک ایران باشد. 

جنبش همبستگی ستم دیده گان داخواه 

متن خبر منتشره در رابطه با بمب گذاری در دفتر حزب دموکرات کردستان 

در پی به تماس رادیو کوردانه با باشور کوردستان، دو نفر متهم انفجار تروریستی (ش.ع) و (پ. گ ) اهل سردشت و پیرانشهر روژهلات کوردستان می باشند که کمتر از یک سال است که به حزب دمکرات کوردستان پیوسته اند. فرد فراری که آسایش به دنبال او است هم از .نیروهای نفوذی درون حزبی بوده است.

اداره امنیت حریم کوردستان(آسایش) اعلام نمود که دو نفر به نام های (ش.ع) و (پ. گ ) به اتهام انفجار تروریستی شامگاه سی‌ام آذر ماه امسال (٢٠ دسامبر ٢٠١٦) در قلعەی دمکرات (قرارگاه مرکزی حزب دمکرات کردستان) در حوالی شهر کویسنجق دستگیر نموده است. در اطلاعیه آسایش در رابطه با اینکه افراد متهم دستگیر شده چه وابستگی دارند و چگونه آسایش با این سرعت به این اطلاعات دست پیدا کرده اند که آنها را دستگیر نماید اطلاعاتی صادر نشده است. در پی به تماس رادیو کوردانه با باشور کوردستان، دو نفر متهم انفجار تروریستی (ش.ع) و (پ. گ ) اهل سردشت و پیرانشهر روژهلات کوردستان می باشند که کمتر از یک سال است که به حزب دمکرات کوردستان پیوسته اند. فرد فراری هم نیروهای حزبی بوده است.

انچه مشخص است اگر این خبر درست باشد. این عمل تروریستی توسط نیروهای نفوذی از زمان شروع تا پایان انجام گرفته است و این نشان از تعغیر حرکت تروریستی رژیم جمهوری اسلامی برای ضربه زدن به نیروهای مخالف خودش می باشد

پلیس امنیتی اقلیم کوردستان اعلام کرده است که عامل اصلی بمب‌گذاری شب یلدا فراری است و تلاشها برای دستگیری او ادامه دارد، اما وسائل و اطلاعات وی توقیف و ضبط شده است.

اطلاعیه اداره آسایش حریم کوردستان در این رابطه به زبان کوردی:


دەقی راگەیەندراوەکەی ئاسایش 


دوای ڕووداوی تەقینەوەكانی شەوی 20\21 / 12/2016 لە نزیك بارەگای حیزبی دیموكراتی كوردستان ( حدك ) لە شارۆچكەی كۆیە بەبڕیاری سەرۆكی دەزگای ئاسایشی هەرێمی كوردستان لیژنەیەكی باڵای لێكۆڵینەوە پێكهێنرا لە ژێر چاودێری بەڕێز دادوەری لێكۆڵینەوە و بەئەندامێتی بەرێوبەرایەتی ئاسایشی ڕۆژهەڵاتی هەولێر ,بەڕێوبەرایەتی ئاسایشی سلێمانی , بەڕێوبەرایەتی ئاسایشی ڕاپەڕین لیژنەی لێكۆڵینەوە بەسەرپەرشتی سەرۆكی دەزگای ئاسایشی هەرێم دەست بەكاربوون.



لێكۆڵینەوە و بەدواداچوون بۆ ڕووداوەكە كراو سەرەداوی باش بەدەست هاتن لەسەر بنەمای زانیاری ووردو بەڵگەو دۆكۆمێنتەكانی پشت ڕووداوەكە دەزگای ئاسایش توانی دوو كەسی تۆمەتبار بەگومانی تێوەگلان لە تاوانەكە دەستگیربكات بە ناوەكانی (ش.ع) لەگەڵ (پ. گ ) , بەپێی مادەی (2 ) لە یاسای ژمارە ( 8 ) ی ساڵی 1992 ی پەرلەمانی كوردستان .

ڕەوتی لێكۆڵینەوەكان بەردەوامی هەبوو لە ئەنجامدا دەزگای ئاسایشی هەرێم بكەری سەرەكی ئەنجامدەری ئەم ڕووداوەی ئاشكرا كردو دوای دۆزینەوەی ناسنامەو زانیاری كەسێتی ئەنجامدەری تاوانەكەو دەستگرتن بەسەر كەلوپەلی تایبەت بە تۆمەتباری ناوبراو كە هەڵهاتوە , هەوڵەكان چڕكراونەوە بۆ دەستگیركردنی ناوبراو .


وە ڕای گشتی ئاگادار دەكەینەوە لێكۆڵینەوە لە ڕووداوەكە بەردەوامەو لەكاتی گەیشتنمان بە ئەنجامی كۆتایی ڕاستیەكان ئاشكرا دەكەین

ڕاگەیاندنی
دەزگای ئاسایشی هەرێمی كوردستان



انچه مشخص است اگر این خبر درست باشد. این عمل تروریستی توسط نیروهای نفوذی از زمان شروع تا پایان انجام گرفته است و این نشان از تغییر حرکت تروریستی رژیم جمهوری اسلامی برای ضربه زدن به نیروهای مخالف خودش می باشد