پیگیری یاران سندیکای کارگران شرکت واحد ادامه دارد.

گزارشی کوتاه از پیگیری نمایندگان سندیکایی شما آقایان داود رضوی و حسن سعیدی در دوروز گذشته جهت مطالبات مسکن در شورای شهر و دیدار با چند تن از نمایندگان در طبقه همکف شورای شهر و پاسخگویی نمایندگان شورای شهر به نمایندگان شما !
امروز مورخه 21اذر از ساعت 8وسی دقیقه صبح من به اتفاق آقای سعیدی بنا به گفتگوی روز گذشته با آقای حقانی نماینده شورای شهر برای پیگیری مشکلات مسکن بلاعوض و پروژه های نیمه تمام همچون سپیدار دو وسه و سهیل و .....به شورای شهر رفتیم که طبق قرار قبلی دعوت به صحن شورا شده بودیم ،قبل از اینکه آقای چمران رئیس شورای شهر وارد صحن شود این جانب جلویش را گرفتم و از ایشان پرسیدم آقای چمران، شورای شهر کی میخواهد به دادکارگران شرکت واحد رسیدگی کند ما چند سال است که پیگیر هستیم نمی خواهید به درد ما توجه کنید
چند روز قبل هم که بجای پاسخگویی با کتک و ضرب وشتم از ما پذیرایی کردید ،ناگهان چمران چنان با عصبانیت دادزد که حقتان بوده است تا این طوری بخواهید رفتار کنید وضع همین است و اصلا کار شما ها را انجام نخواهیم داد در واقع بجای اینکه ما سر این ها دادبزنیم که چرا از مردم حقوق میگیرید و پاسخگو نیستید ایشان فریاد میزد البته من جوابش را مبنی برمکاتبات چند ساله از دوره مسجد جامی تا به امروز را گفتم ، ایشان رفت داخل صحن ،برخورد ایشان بقدری زننده بود که کسانی که شاهد بودند ما را دلداری دادند و افسوس میخوردند .ساعت 9وپانزده دقیقه آقای حقانی آمدند و مرا به داخل سالن بردند و گفتند امروز جلسه غیر علنی است و نمی شود شما وسعیدی را داخل ببریم من با اقای سرخو (همان نماینده ای که بعد از روز تجمع ضرب و شتم رانندگان را محکوم کرده بود) صحبت کردم باید صبر کنید من گفتم چقدر صبر کنیم باز گفت باید صبر کنید و

 داخل صحن شد ،من نمی دانم دیشب تا امروز چه اتفاقی افتاده که یه دفعه این قدر تغییر موضع دادند در صورتی قرار بود حقانی و سرخو و چند تن از نمایندگان در این مورد فراکسیون کارگری برای حل مشکل ما بگذارند. البته ما بسیار ناراحت شدیم اما تصمیم گرفتیم تا آخر وقت بایستیم تا نمایندگان بیرون بیایند و مشکل را مطرح کنیم ، در همین حین به دبیر خانه رفتیم برای پیگیری نامه 19مرداد که به خانم آباد داده بودیم. متاسفانه دبیر خانه اعلام کرد که از روز ثبت نامه حتی خانم اباد نامه را از روی کارتابل برنداشته است یعنی نامه دقیقا 5ماه و دوروز همانجا بدون حتی بررسی خاک خورده است ،ظهر شد نمایندگان یکی یکی بیرون میآمدند در همان لحظه خانم آباد را دیدیم و گفتیم خانم آبادچرا کار مارا پیگیری نکردید با پوزخندی گفت به من فحش میدهید توقع دارید کاربرایتان بکنم باز هم خندید و من گفتم شما الان 5ماه است که نامه ما را حتی از روی دبیرخانه برنداشته اید چه ربطی دارد به چند روز پیش بعد حسن سعیدی هم گفت وقتی کارگران ناراحت و عصبانی باشد به هر حال نمی شود بخواهیم برایتان کف بزنند ،درب اسانسور بسته شد و رفت . باز هم با سماجت و هر چند حالتی بد که قابل توصیف نیست ایستادیم تا آقای سرخو را دیدیم ،از سرخو بخاطر اینکه از ما دفاع کرده بود تشکر کردیم و موضوع را سریع به او گفتیم و ایشان نامه ها و مدارک را گرفتند و تلفن ما را هم نوشتند و گفتند باشه رسیدگی میکنم ما گفتیم که اگر میشود چند دقیقه بالا بیاییم توضیح دهیم لذا بعدا توصیه ها و سفارش ها علیه رانندگان شرکت واحد شاید کار را متوقف کند که ایشان باز گفت من تماس می گیرم و

 درب اسانسور بسته شد و رفت ساعت 13و سی محل شورا را به اتفاق آقای سعیدی ترک کردیم ........دوستان عزیز ما در پیگیری دوروزه از شهرداری دفتر امانی و هاشمی تشکری گرفته تا ملاقات با حقانی و امروز صادقانه تلاش و پیگیری خودمان را انجام دادیم اما متاسفانه فساد و رانت خواری چنان در اینگونه مراکز ریشه گرفته که گویا هیچکس صدای دادخواهی و حق طلبی ما را دراین شهرداری و شورای شهر نمی شنود به نظر ما تنها راه دستیابی به حق مان همان حفظ اتحاد و پیگیری است لذا فقط انسانهایی شکست می خورند که دست از تلاش برمیدارند، متحد باشیم و با تلاشی دیگر سعی در گرفتن حق مان کنیم سندیکای کارگران شرکت واحد اعلام میدارد اینگونه پاسخگویی از سوی نمایندگان شورای شهر بی تفافتی نسبت به حقوق و مطالبات کارگران ورانندگان شرکت واحد می داند و سندیکای کارگران شرکت واحد هرگز از خواسته های بحق کارگران و رانندگان عقب نشنی نخواهد کرد و این اعتراضات را تا بدست آوردن خواسته های بحق ادامه خواهد داد.