6 ملیارد دلار خرج گنبد وبارگاه خمینی کرده اند و76 ملیارد تومان هم امسال روحانی هدیه داده است.

آیا می‌دانید فقط 6میلیارد دلار برای گنبد و بارگاهش هزینه کردند؟
6میلیارد دلار یعنی 24 با 12صفر (.۲۴.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.000)، یعنی 24هزار میلیارد یا 24تریلون تومان.
24تریلون یعنی چقدر؟
یعنی حقوق 24میلیون کارگر.
با این پول می‌توان تمام کودکان خیابانی، حاشیه نشینان، بی‌پناهان و بیکاران را سامان داد.

اگر این عدد را تبدیل به اسکناس یک صدهزار ریالی کنیم، دومیلیارد و چهارصد میلیون قطعه اسکناس ده‌هزار تومانی داریم و فقط برای جابه‌جایی آن به 312 دستگاه کامیون ده تن نیاز داریم. (1)
حال اگر فاصله زمین تا ماه را 360هزار کیلومتر در نظر بگیریم، می‌توانیم با چیدن دو میلیارد و دویست میلیون قطعه از آن اسکناسها فاصله زمین تا ماه را طی کنیم.
با این پول می‌توان 400بار فاصله تهران تا مشهد را برگهای ده‌هزارتومانی چید و طی کرد.
400بار می‌توان از تهران به مشهد رفت و دید چگونه در شهر امام رضا کودکان در خیابان رها و منجمد می‌شوند.
به گزارش سایتهای حکومتی در 24آذر 95:
«مسئول دفتر کودکان بی‌سرپرست سازمان بهزیستی خراسان‌ رضوی گفت: ماهانه ۶۰ کودک رها شده در مشهد تحویل بهزیستی می‌شود. آماری که این مقام مسئول در مورد کودکان و نوزادان رها شده در مشهد ارائه داد به این معناست که به‌طور میانگین روزانه دو کودک در مشهد رها می‌شوند. با یک حساب سرانگشتی می‌توان به این نتیجه رسید که سالانه بالغ بر ۷۰۰ نوزاد و کودک در مشهد رها می‌شوند».
می بینید! این و هزاران نمونه مشابه از خودکشی و مرگ و نابودی نسلی در گرسنگی و فقر، هزینه قبر خمینی است. هزینه گنبد کسی که قبل از مرگش یک میلیون نفر را در جنگ نابود کرد، دهها هزار نفر را تیرباران و میلیونها استعداد و آرزوی پاک را پرپر کرد.
و بعد از مرگش با 6میلیارد دلار هزینه قبری که مقبره هیچ‌کدام از امامان و پادشاهان هم به گردش نمی‌رسد، از جیب هر ایرانی 300هزار تومان و از گلوی هر خانواده 4نفره یک میلیون و دویست هزار تومان دزدید.
شاید باور نکنید اما بعد از پایان ساخت و ساز این گنبد و بارگاه، هنوز هم بخشی از حقوق بازنشستگان و کارمندان و پولهای زوری که تحت عنوان عوارض و مالیات و... از مردم می‌گیرند را می‌بلعند. می‌بلعند و خرج رسیدگی به خشتی در خمین و خانه‌یی در قم و بنایی در نجف و جماران می‌کند.
باور نمی‌کنید؟ لایحه بودجه سال1396 و درخواست روحانی برای رسیدگی به اموال منقول و غیرمنقول خمینی را نگاهی بیاندازید:
«دولت برای لایحه بودجه سال ٩٦، برای مؤسسه نشر آثار امام ٤٥‌میلیاردو ٤٤٠ میلیون تومان اعتبار هزینه‌ای پیشنهاد داده است؛ چه این عدد با درنظرگرفتن تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، ٧٦‌میلیاردو ٩٨٩‌میلیون‌ و ٣٠٠ هزار تومان است.»
در توضیح و تشریح عدد 76میلیارد و 989میلیون و 300هزار تومان که برای خمینی در نظر گرفته شده، به عبارت «اماکن منتسب به امام» برمی‌خوریم. حبیب محمد‌مرادی، معاون مالی- اداری مؤسسه تنظیم و نشر آثار خمینی در مصاحبه با «جماران» توضیح می‌دهد: (2)
«مرادی در بخش دیگر گفتگو توضیح بیشتری درباره اماکن منتسب به امام ارائه کرده و گفته است: «عمدتا اعتبارات مربوط به تعمیر، تجهیز، مرمت و بازسازی اماکن منتسب به حضرت امام شامل مجموعه‌های فرهنگی بیت حضرت امام در خمین، قم، جماران و نجف اشرف است که شامل طرح احیا و توسعه «بیت حضرت امام در شهرستان خمین»، «مجموعه فرهنگی نجف اشرف»، شامل «بیت و دفتر حضرت امام، نگارستان، موزه، مدرس و کتابخانه تخصصی حضرت امام» و راه‌اندازی سایت‌های پرتال امام خمینی به زبانهای فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسه و اردو است که به گفته مرادی به‌طور طبیعی به هزینه‌های مؤسسه افزوده شده است.» (3)
یعنی در روزگاری که 30درصد مردم ایران گرسنه‌اند و توان خریدن نان خالی هم ندارند (4) و 7میلیون کودک کار در آستانه انجماد در در خیابان رها شدند، دولت «امید و اعتدال» 76میلیارد از سرمایه و بودجه‌یی که از گلوی مردم با عنوان مالیات درآورده خرج رسیدگی به بیت و نظافت و نوسازی خانه‌یی می‌کند که خمینی روزی _50سال قبل_ در آنجا اقامت داشته است.
روزانه هزاران نفر در صف فروش کلیه و کبد و اندامشان مچاله می‌شوند و دولت مردم فروش 76میلیارد از بودجه کشور را خرج آجرهای بی‌ارزش نجف و خمین و قم و جماران می‌کند.
با این پول می‌توان20هزار کلیه جوان 27ساله خرید، 40هزار کودک را از خیابان جمع کرد و هزاران انسان گرسنه‌یی که حاضرند کلیه و مغز استخوان و اندامشان را به حراج بگذارند تا از گرسنگی نمیرند، نجات داد.
روحانی در سال اول حکومتش رقم ۱۵.۲ و در سال بعد ۱۸.۹ و سال گذشته 20میلیارد تومان درخواست بودجه برای نشر و مرمت آثار و بقایای خمینی درخواست کرده بود و امسال که گرانی و گرسنگی بیداد می‌کند با «سخاوت» عدد 76میلیارد و 989میلیون تومان را از جیب مردم به امامش بخشید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ