مشروح خبر های تصادف قطارها در ریل سمنان ودامغان

تصادف ها در ایران هر روز در حال افزایش است ،بعد از بالاترین امار تصادف های جاده ای ومرگ بخشی از مردم ایران در تصادفات جادهای حالا قطار ها تصادف می کنند. "هیچ هزینه ای برای بازسازی سیستم ها نمی پردازند فقط به فکر دزدی هستند. مزد ما کارگران را نمی دهند وحالا تقصیر تصادف را هم به گردن ما کارگران می اندازند .رئیس راه اهن هنوز نیامده می گوید خطای انسانی عامل تصادف قطار ها بوده اند تا هیچ مسسولیتی را خودشان ، این مدیران دزد نپذیرند. " در گفتگوی خبرنگار خبر گر با یکی از کارگران قطار در منطقه سمنان 
به گزارش «نسیم آنلاین»‌، رئیسیان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: دو رام قطار مسافربری تهران - مشهد در ایستگاه هفت خوان در محدوده استان سمنان با هم برخورد کردند.
وی گفت: این حادثه حدود ساعت هشت صبح امروز در حالی روی داد که یک رام قطار مسافربری تهران - مشهد در ایستگاه ایستاده بود و یک رام قطار دیگر از پشت به این قطار برخورد کرد.


علی آقا یحیایی معاون امداد و نحات جمعیت هلال احمر استان سمنان هم از اعزام تیم های امداد و نجات ، آتش نشانی و یک فروند بالگرد به محل حادثه خبر داد.

شاهین فتحی، معاون عملیات امداد و نجات نیز در گفتگو با فارس اظهار داشت: در حادثه برخورد ۲ قطار مسافربری در محور دامغان به سمنان، ۴ واگن از ریل خارج شده و ۲ واگن دچار حریق شده است.

وی ادامه داد: این حادثه در ساعت ۷:۴۰ صبح امروز در ایستگاه هفت خوان نزدیک شهرستان سمنان رخ داده است.

ایستگاه راه آهن هفت خوان در مسیر سمنان - دامغان قرار دارد.

عکس  های زیر ، صحنه هایی از تصادف قطار ها و تعدادی از کشته شدگان در حادثه قطار ها