دکتر محمد ملکی: مسئول تمامی اعدامها و کشتارها شخص خامنه‌ای است

دکترمحمد ملکی در مصاحبه اختصاصی با شبکه «دُرّ تی وی» با پرداختن به ریشه های فساد در جامعه گفت، منشاء فسادی که سراسر نظام را فرا گرفته، دروغ و ریشه در رهبران جامعه دارد.
دکتر محمد ملکی خامنه‌ای را مسئول تمام اعدامها و کشتارها دانست.دکتر ملکی در پاسخ به سؤالی درباره فساد در رژیم گفت: والله نظام که بخوام از فساد تو نظام بگیم که نظام سرتاسرش فاسده ولی من نمی‌فهمم آقای خامنه‌ای این‌که میگه که باید تغییرش بدیم یعنی چی؟ یعنی باید بیشتر بکشیم یا کمش بکنین، خط قرمز یعنی چی؟ یعنی باید اونور خط کم کشت کمتر کشتن معتادهاست، اینور خط کمتر کشتن سیاسی هاست اونایی که نقد کردن… عرض کنم من این چیزا رو نمی‌فهمم من این‌قدر رو میدونم که شخص آقای خامنه ای؛ اینو با کمال شجاعت میگم حاضرم جانمم سر این بذارم؛ عامل و مسئول تمام این بدبختی‌ها، این اعدامها، این کشتارها اینا شخص ایشونه و به‌هیچ‌وجه هم نمیتونه خودش رو مبرا بکنه و بگه من نمی‌دونستم و اطلاع نداشتم و نمی‌دونستم تو جامعه چی میگذره و اینا؛ همش (حرف). بارها خودش گفته که جزئیات و وقایعی که در مملکت میگذره اطلاع دارم و مسلماً هم اطلاع داره. هستن کسایی که بگوشش برسونن، البته ممکنه چپ و راست بزنن ولی اطلاع داره و ایشون نمی‌شه که اطلاع نداشته باشه. من مسئول اصلی رو ایشون میدونم و اطرافیانش.