مجید مقدم متاسفانه به زندان برده شد. او از جوانان شکنجه شده در کهریزک است.


اجرای سه سال حبس تعزیری مجید مقدم!!!...
مجید مقدم، زندانی سیاسی حامی جنبش سبز و از بازماندگان جنایت بازداشتگاه کهریزک، صبح امروز برای اجرای ادامه حکم حبس سه ساله خود، به زندان اوین مراجعه کرد و به قرنطینه بند چهار این زندان منتقل شد.
به گزارش کلمه، مجید مقدم، زندانی سیاسی حامی جنبش سبز و از بازماندگان جنایت بازداشتگاه کهریزک، صبح امروز برای اجرای ادامه حکم حبس سه ساله خود، به زندان اوین مراجعه کرد و به قرنطینه بند چهار این زندان منتقل شد.
این فعال مدنی سبز که پیش از این در آذرماه ۹۳ توسط اطلاعات سپاه بازداشت و به مدت سه ماه در انفرادی تحت بازجویی بود، پس از تحمل هشت ماه بازداشت، با وثیقه ۳۰۰ میلیون تومانی به طور موقت آ زاد شده بود. وی در دادگاه بدوی شعبه ۲۶ به شش سال زندان محکوم شد اما پس از اعتراض وی، این حکم در شعبه ۳۹ دادگاه تجدید نظر به ۳ سال حبس تعزیری برای اتهام اجتماع و تبانی کاهش یافت.
«حمایت علنی از رهبران جنبش سبز»، «دیدار با خانواده شهدای کودتای انتخاباتی سال ۸۸»، «حمایت از زندانیان سیاسی و ملاقات با آن‌ها» و «بازگویی جنایات کهریزک از طریق مصاحبه با رسانه‌ها»، از دلایل صدور حکم ۳ سال حبس این فعال مدنی در دادگاه انقلاب بوده است.
مجید مقدم در تیرماه ٨٨ در تجمعات مسالمت آمیز پس از انتخابات بازداشت و با دستور سعید مرتضوی به باداشتگاه کهریزک منتقل شد. وی یکی از شاکیان پرونده سعید مرتضوی، دادستان پیشین تهران است که طی این مدت از سوی نهادهای امنیتی تحت شدیدترین فشارها قرار داشت.