افشاگری جدید : سازمان بی حساب و کتاب اتوبوسرانی

" به نام دادگر "
سازمان بی حساب و کتاب اتوبوسرانی
همکاران شریف شرکت واحد 
با خبر شدیم که مدیریت مبلغی بالغ بر 1/5 میلیارد تومان از شهرداری جهت اعزام900 دستگاه اتوبوس دیزل جهت اعزام به کربلا دریافت کرده است و این مبلغ هم به حساب شرکت واریز شده است. لازم به ذکر است این مبلغ جهت سوخت رسانی که برآورد شرکت 5 میلیون و 110 هزار لیتر می باشد، دریافت گردیده است. سئوال اینجاست : اگر تمام این اتوبوسها بصورت تمام وقت 170لیتر گازوییل مصرف داشته باشند ظرف 20 روز3 میلیون و 60 هزارلیتر محاسبه می گردد و 2میلیون و 450 هزار لیتر باقی می ماند که مبلغ 600میلیون تومان می باشد. سرنوشت این مبلغ نیز هر چند در مقابل سایر مبالغ دریافتی شرکت واحد بسیار ناچیز است، ولی سهم چه کسی است ، مشخص نیست؟ قطعا مدیریت شرکت واحد باید تاوان خوش خدمتی های خود را به شهردار اینگونه دریافت کند.

اگر قرار باشد دهان کارگران بسته بماند و تقاضای حقوق و مطالبات خود را نکنند و حراست هم بمانند گشتاپو کارگران را زیر نظر داشته باشد، باید چنین پول هایی برای حمایت همه جانبه از طرف شهردارتهران به جیب آقایان برود.

آقای شهردار این همان خدمت رسانی و کاری است که شما در روزنامه همشهری 9 آبان 95 از آن یاد کرده اید؟

کارگران شرکت واحد ضمن آگاهی به موارد تخلفات مدیریت و مبالغ دریافتی در عرصه های مختلف مجددا از نمایندگان شورای شهرتقاضای رسیدگی به امور مالی و حسابرسی مدیریت را دارد.

سندیکاهای کارگری مبارزه در راه افشای فساد را الویت کار خود می دانند

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ، سنگر مطمئن کارگران و کارکنان شرکت واحد است

جهت اطلاع از اخبار روز کارگری و رویدادهای کارگری و اخبار کارگری شرکت واحد به کانال تلگرام سندیکای کارگران شرکت واحد بپیوندید.