ما این خطای wftu را فراموش نمی کنیم

خبرگزاری ایلنا: علیرضا محجوب نایب رئیس WFTU شد!
روزی بس ننگین برای طبقه ی کارگر ایران و جهان!
علیرضا محجوب زاده 1331 دریکی از روستاهای تابع اشتهارد به نام مرادتپه در استان   البرز که مرکز آن شهر کرج
هست می باشد. . او از نظریه پردازان و نویسنده اصلاح طلبان حکومتی و "نماینده  حکومتی مردم" تهران، ری، اسلامشهر
و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی و دبیر کل خانه ضد کارگری که افسارش در دست  سرمایه داران رژیم جمهوری
اسلامی هست ، می باشد.
محجوب در فاصله  سالهای 1351 تا 1356 به کار در چاپخانه های مختلف  در کرج وتهران مشغول شد. در سال 1357

و اوایل انقلاب  اسلامی  از افرادی بود که در تأسیس حکومت جمهوری اسلامی ضد بشری و ضد کارگری در کنار بهشتی ورفسنجانی وخامنه ای نقش داشت و به تبلیغ و انتشار پیامهای ارتجاعی و ضد بشری خمینی پرداخت.

از ارتجاعی و ضد کارگر بودن محجوب همین بس که گفته شود: محجوب از همان سالهای ابتدایانقلاب که سندیکاها و شوراهای مستقل و آزاد توسط کارگران دگر اندیش وسوسیالیست در کارخانه ها گسترش می یافت ،ضدیت خود را با تشکیل سندیکاهای آزاد ومستتقل  نشان داد و در انحلال سندیکاهای واقعی کارگری وحمله به خانه کارگران سندیکایی و دستگیری و زندانی و شکنجه ی کردن کارگران و قتل کمونیست ها ودگر اندیشان  به همراه لومپن ها و کارگران نا اگاه مذهبی ودینی ، نقشاساسی داشت. او یکی از کسانی است که باید در دادگاه های ازاد ودموکراتیک بعدی حتمن  محاکمه شود  وافشاگر این جنایت ها باشد. 

ازدیگر دلایل  مقبولیت محجوب  ودار ودسته اش در خانه کارگر وشوراهای اسلامی  نزد حکومتیان ،این نقش سرکوب گرانه و سپس خیانت نسبت به دستمزد کارگران ایران است.  محجوب همواره از نمایندگان جناح اصلاح طلب و دارو دسته رفسنجانی بوده است. حضور شوراهای اسلامی کار دروزارت کار وشورای عالی سه جانبه گرایی و تعیین دستمزد باعث شده است که دستمزد کارگران ایران به یک چهارم زیر خط فقر سقوط کند. امروزه هم که با هم دستی رئیس جمهور اسلامی وو وزارت کار حکومتی وسکوت وهمراهی خانه کارگری ها ته مانده قوانین کارگری به سود حکومت وکارفرمایان  قرار است در مجلس اسلامی نابود شوند. همه این همراهی ها در حمله به دستاوردهای کارگران وسایر مزدبگیران  ایران  باعث شد که خانه کارگر و شخص محجوب مورد تائید کامل حکومت باشند و جایزه های حکومتی به انها بدهند. 

 به   طوریکه محجوب  را بارها به عنوان  نمایند ٔه حوز ٔه انتخابی ٔه تهران، ری، شمیرانات و اسالمشهر در دوره های پنجم،  هشتم،  نهم و  دهم مجلس شورای اسلامی کرده اند. . او هم اکنون در سال 1395 همچناننماینده مجلس شورای اسلامی این نظام است. 
او وهمدستانش نقش ویژه ای در حمله به سندیکای کارگران شرکت واحد در سال 1384 داشتند . بارها به ضرب وشتم کارگران سندیکایی پرداختند ودر حمله به سندیکای کارگران شرکت واحد بر سر وصورت رئیس هیات مدیره مستقل کاررگران شرکت واحد و دیگر کارگران سندیکایی تیغ کشیدند. و باعث بسته شدن دفتر سندیکای کارگران شرکت واحد در میدان حسن اباد شدند. 

این انتخاب نشان میدهد که فدراسیون جهانی اتحادیه های کارگریwftu  در دست کسانی اداره می شود که منافع طبقه کارگر ایران برای انها اهمیتی ندارد. نمایندگان حکومت اسلامی را به رسمیت می شناسند واحتمالا ،به حق عضویت های چندین  ملیون دلاری وهدایای خانه کارگر وشوراهای اسلامی کار بیشتر نیاز دارند. انها باور خود را نسبت  به کمک به طبقه کارگرایران را از دست داده اند. صادق کار اخرین نماینده راستین کارگران سندیکالیست ایران و جانشین مهندس نظری در ث ژ ت و WFTU بارها با رهبران این نهادهای کارگری حرف زد. شواهد سرکوبگری خانه کارگر ومحجوب را به انها ارائه کرد، اما متاسفانه احتمالا ، گرفتن هدایای گرانبهای حکومت ولایت فقیه  و حق عضویت سالیانه ملیون ها  دلاری باعث شد که این نهادکارگری به جای به رسمیت شناختن سندیکاهای ازاد ومستقل ایران که زیر فشار حکومت وخانه کارگری ها هستند ونمایندگان انها را به زندان فرا خوانده اند، به سمت نهاد ضد کارگری حکومتی خانه کارگر اسلامی بپیچد. wftu چشم وگوشش را بر ستم هایی که به طبقه کارگر ایران می شود، بست . ما کارگران ایران این خطا را فراموش نمی کنیم. وبه مبارزه مستقل خود بر علیه خانه کارگر اسلامی وحکومت ضد کارگری ولایت فقیه ادامه می دهیم. 
خبر گر 
10/31/2016