در دادیاری ملایر چه گذشت

دوباره تیمور خالدیان را به دادستانی ملایر فرا خوانده اند .  تیمور در دادستانی به دفتر دادیاری شعبه 3 فرا خوانده شد ودر انجا اقای نوش فر به تیمور گفت ببین دوست من ، ما می دانیم که شما بی گناه هستید و انها در زندان شما را ضرب وشتم کرده اند اما چه کنم که دادیار در قوه قضائیه جمهوری اسلامی مثل زن دادستان است وهرچه دادستان بگوید مجبور است که اجر اکند. حتا اگر به نتیجه برائت برسد، ورای برائت صادر کند ، دادستان رای او را می شکند و حکم او را زیر پا می گذارد. در باره پرونده شما خود نجفی دادستان ملایر وسلگی معاون او گفته اند که باید برایت قرار مجرمیت صادر کنیم.  تیمور خالدیان گفت اگر شما به بیگناهی من رسیده اید وظیفه شما صدور حکم برائت برای من است. با وجدان خودتان تماس بگیرید. انها مرا شکنجه کرده اند. انها مرا ضرب وشتم کرده اند، انوقت قرار مجرمیت برای من صار شود به چه جرمی ؟ نوش فر گفت تبلیغ علیه نظام به دلیل درگیری با فرماندار . 
تیمور از انجا خارج شد  و در بین راه یکی از ضامن هایش او را در راهروی بیدادسرا دید. ضامن به او گفت که به من فشار اورده اند تا ضمانتم را از روی پرونده شما بردارم . یکی از همراهان اقای خالدیان گفت ، مرد حسابی برای نو ملیون تومان سند وثیقه 900 هزار تومان پول گرفتی ، ان وقت می خواهی سند را برداری . دوست سند گذار کمی شرمنده شد .وگفت که باشه من جلویشان مقاومت می کنم .دوست همراه گفت شما که تیمور را می شناسی برای مساله شخصی با این غارتگراها درگیر نشده برای حقوق مردم و کودکان ومعلم ها بوده است. از بیدادگاه که بیرون امدند از هم جدا شده وتلفن دوست خبر نگار خبر گر زنگ خورد.