علی معزی زندانی خوشنام دهه شصت تا به امروز ، از بهنام ابراهیم زاده دفاع می کند.

اعتراض زندانی سياسی علی معزی به حكم ناعادلانه اسماعيل عبدی

خبرگزاری قاصدان آزادی: زنداني سياسی علی معزی اعتراض خود را نسبت به حكم ناعادلانه اسماعيل عبدی، دبير كل كانون صنفی معلمان اعلام كرد: «نظامی که در تمامیتش غرق در فساد و دزدی و جنایت است، عجبا که با چه وقاحتی به خود اجازه میدهد که این قشر سالم و قانع جامعه یعنی معلمان را به بند بکشد.»
تایید حکم ٦سال حبس برای آقای اسماعیل ‎عبدی دبیر کل کانون صنفی معلمان موجی از نفرت و انزجار در میان فرهنگیان شریف و سایر اقشار برانگیخته است.
قامت استوار و چهره مصمم و متین آقای عبدی را به یاد می آورم، بهار گذشته بود دربند ٨ زندان اوین که میدیدم چگونه او، و خانواده و والدینش را به طرق مختلف تحت انواع فشارهای روحی و روانی قرار میدادند تا از ادامه اعتصاب غذا بازش دارند، در واقع حالا هم پس از آنهمه کش و قوس، با اعلام تایید حکم ٦ساله همانگونه اهداف را دنبال میکنند.
مانور دادن با احکام سنگین زندانیان سیاسی و یا صنفی تنها ضعف حاکمیت آخوندی را برملا میکند. آیا مگر زندانی کردن و به انفرادی انداختن درازمدت سایر همکاران و همراهان آقای عبدی طی سالهای گذشته توانسته راه فعالیت معلمان را سد کند؟ آیا معلمان این سرزمین با این تهدیدات فشارها از مطالبات خود دست کشیدند؟
اساسا فعالیت و تشکل صنفی معلمان و دیگر زحمتکشان حق مسلمی است که بگیر و ببند و محکومیت برنمی دارد. زندان و دیگر ابزارهای سرکوب کارایی ندارد و رژیم ناگزیر است به حق طلبی های اقشار محروم و زحمتکش تسلیم شود، اکنون مردمی که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند به حرکت در آمده اند و سرکوب بیشتر باعث پایداری بیشتر میشود. نظامی که در تمامیتش غرق در فساد و دزدی و جنایت است، عجبا که با چه وقاحتی به خود اجازه میدهد که این قشر سالم و قانع جامعه یعنی معلمان را به بند بکشد.
‎با ارسال درود به دوست عزیز آقای عبدی، برای او و خانواده اش از درگاه حق توفیق سرفرازی و قدر معنوی و اجتماعی و سرانجام خیر می طلبم.

علی معزی – زندان گوهردشت ٢٥ مهرماه ١٣٩٥