افشاگری : جنایتکاری به نام فخرالدین احمدی آشتیانی را می خواهند وزیر اموزش وپرورش کنند.

فخرالدین احمدی آشتیانی باید جواب خون کشته شده شدگان سال 1387
جواد لعل‌محمدی
اندکاکی از دولت سرّی آقای روحانی بر ملت نمانده است. آموزش و پرورش هم علیرغم تلاش‌ها و تب‌وتاب جمعی دردمندان فرهنگی، از مکارم وزیر قبل بی‌بهره ماند و به نمایندگان خشک‌دماغ دوره قبل، رایگان هدیه شد.
لیکن بحث بر سر قدرناشناسی و فرصت‌سوزی‌ها - به جای فرصت‌سازی - نیست. به استعفای فانی و دلایل آن هم کاری ندارم که برای همه سایر و روشن است. بلکه سخن از تلخ‌کامی‌هایی است که بر شوری و ترشی آن پایانی نیست.
فخرالدین احمدی دانش آشتیانی از جمله کاندیداهای وزارت آموزش و پرورش است که یحتمل محمدعلی نجفی هم از گزینه‌های دیگر است و الباقی برمی‌گردد به دولت و اهالی آن که آیا تدبیر کنند، یا به بی‌تدبیری همین رمق مانده را هم بگیرند.
احمدی آشتیانی ، بدهکار خون‌های زیادی است.
حقیر ایشان را به‌عنوان طراح، بانی، مؤسس، مجری و همه‌کاره طرح اعزام شش‌ماهه دانشجویان به جبهه می‌شناسم. در زمان معاونت پشتیبانی جنگ وزارت علوم و آموزش عالی در سال‌های ۶۴ تا ۶۸ . او کسی است که بیش از هفتاد هزار نفر از دانشجویانی را که در آستانه فارغ‌التحصیلی بودند (علیرغم معافیت قانونی) در سال های ۶۶ و ۶۷ از ثبت‌نام محروم کرد و شرط ثبت‌نام آنان را نامه حضور شش‌ماهه در جبهه قرار داد. باور بفرمائید مخالف حضور در جبهه نیستم و بلکه خودم در همین سال‌ها و داوطلبانه و با افتخار، رنج و شکنج فراوان کشیدم اما مخالف حضور به‌ناحق جوانانی بودم که ایشان به مصلحت و مأموریت؛ آنان را به الزام، به اعزام فرستادند و ۳۸۱۷ نفر از این دانشجویان هرگز به خانه و کلاس درس برنگشتند.
چرا دانش آشتیانی باید خود را خلع ید از دست داشتن در خون این دانشجویان بداند و امروز مدعی کرسی وزارت باشد؟ هر چند در برخی مسائل جزئی با نجفی زاویه دارم و در سال ۷۴ طی مصاحبه‌های مفصلی که در روزنامه‌های آن موقع به‌چاپ رسیده عرض کرده‌ام و لیکن ایشان را رفیقی صدیق و محسن برای آموزش و پرورش می‌دانم‌.
۱- حقیر نجفی را فردی پرنسیپالیست ( پوزش می‌خواهم؛ این جناج تندرو، واژه اصولگرا را چنان به لجن کشیده است که شرم می‌کنم آن را به کسی نسبت بدهم) می‌دانم. چیزی که دانش آشتیانی فاقد آن است. تجربه‌های گذشته هر دو گواه است و نیاز به توضیح بیشتری نیست.
۲- نجفی به صورت نسبی در مقایسه با وزیران آموزش و پرورش این ۳۷ سال -از شکوهی تا فانی- هم در زمره باهوش‌ترین و مجرب‌ترین افراد این ساختار است و هم عملکرد او در آموزش و پرورش بهتر از دیگران بوده است. چیزی که دانش آشتیانی نه تجربه مفیدش را دارد و نه هوش کافی در این زمینه را. سابقه ایشان هم الصاق عملکردش هست.
۳- نجفی کلان‌نگر است و خوش‌فکر. او آموزش و پرورش دنیا را بسیار بهتر از همه این وزاری ۳۷ سال می‌شناسد. حالا شما بفرمایید سوابق دانش آشتیانی را؟
۴- اگر همان طرح ۳ درصد سود دریافتی از کارخانجات و شرکت‌های بزرگ به همت وزیر مظفر ما به محاق نمی‌رفت و بعد از جرح و تعدیل به ۲ درصد آستان قدس و شرکت‌های وابسته به ارتش قانع نمی‌شدیم، شاید گره‌ای از مشکلات باز شده بود و این قطار روی ریل افتاده بود. اما چه فایده که همین ۲درصد و ۲ نهاد هم به همت جناب فانی بذل خودشان شد.
خود رأیی نجفی نسبت به کسانی که دانگی به مأموریت می‌گیرند و بانگ برمی‌آورند غنیمت است و امیدوارم فرهنگیان محترم نقد را دریابند و فرصتی برای این روزهای مانده بسازند و نسوزند.

۳۰ مهرماه۹۵  


خبرگر : این فخرالدین احمدی اشتیانی از سپاه پاسداران و وعضوهیات موتلفه اسلامی هم هست واز سرکوبگران دانشجویان وکشتار گران سال1378می باشد. او درجریان جنبش سبز هم از طراحان کشتار مردم در سپاه پاسداران بوده است. با بیوگرافی این حکومتی ادم کش اشنا شوید. 



دیپلم متوسطه: از مدرسه علوی رشته ریاضی سال ۱۳۵۲
کارشناسی: از دانشگاه صنعتی امیرکبیر رشته مهندسی راه و ساختمان سال ۱۳۵۸
کارشناسی ارشد: از دانشگاه صنعتی امیرکبیر رشته سازه سال ۱۳۷۰
دکتری: از دانشگاه امپریال کالج انگلستان رشته مهندسی زلزله سال ۱۳۷۵



مشاغل اجرایی:
دفتر فنی سپاه پاسداران از سال ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۴ بعنوان مهندس محاسب و مسئول بخش سازه بصورت نیمه وقت و مامور به وزارت آموزش و پرورش
مدیرکل طرحهای عمرانی وزارت فرهنگ و آموزش عالی از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۶۸
معاون امور جنگ وزارت فرهنگ و آموزش عالی از سال ۱۳۶۶ تا ۱۳۶۸
همکاری با قرارگاه خاتم الانبیا در امور مهندسی رزمی جنگ
مسئول ستاد پشتیبانی جنگ دانشگاه‌ها از سال ۱۳۶۶ تا ۱۳۶۸
مسئول بر قراری ارتباط اساتید دانشگاه با مسئولین دفاع مقدس برای حل مسایل پژوهشی جنگ
مسئول اعزام دانشجویان طرح ۶ ماهه برای حضور در جبهه ها و بکارگیری انها در حوزه های تخصصی جنگ با هماهنگی فرماندهان لشگر ها و قرارگاه‌ها
برگزارکننده دوره های “دانشگاه در جبهه” برای جبران عقب افتادگی آموزشی دانشجویانی که در جبهه حضور داشتند
معاون امور عمرانی و دفاعی وزارت فرهنگ و آموزش عالی از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۲
معاون اداری و پشتیبانی وزارت فرهنگ و آموزش عالی از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۰
معاون طرح و توسعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و قائم مقام وزیر از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۲
عضو شورای گسترش آموزش عالی از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۲
عضو کمیته تخصصی شورای گسترش آموزش عالی از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۲
عضو شورای اسلامی شدن دانشگاه در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری۱۳۷۶ تا ۱۳۸۲
عضو شورای تدوین برنامه پنج ساله چهارم علم و فناوری آموزش عالی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
عضو شورای برنامه ریزی سازمان سنجش آموزش کشور از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۲
رئیس مجتمع آموزشی مفید



مشاغل دانشگاهی:
دانشیار دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی دانشکده مهندسی عمران
عضو هیأت امنای دانشگاه‏های خواجه نصیرالدین طوسی و تربیت مدرس
ریاست کمیسیون هیأت امنای دانشگاه‏های تربیت مدرس، هنر تهران، صنعتی اصفهان، اصفهان، هنر اصفهان، شهید چمران اهواز
سرپرست دانشگاه ایلام همزمان با مسئولیت در وزارت به منظور ارتقای جایگاه دانشگاه بعد از جنگ
مدیر گروه زلزله دانشکده مهندسی عمران دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۷
عضو کمیته منتخب بررسی صلاحیت علمی اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی عمران از سال ۱۳۸۳ تاکنون

فخرالدین احمدی دانش آشتیانی آبان سال ۱۳۹۳ از سوی حسن روحانی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.