آموزگاران دادخواه ، خشونت بر علیه کودکان در مدرسه ها را متوقف کنند.

به نظر می رسد یا نادانی یا توطئه ای دیگر توسط عوامل حکومتی که با فرهنگ خشونت پرور حکومت عجین شده اند ، دست در دست هم داده اند که در شرایط حاضر که جنبش دادخواهی معلمان در کنار دیگر مزد بگیران، درسراسر میهن ،در حال اوج گیری است به ان صدمه بزنند. یعنی کتک زدن دانش اموزان در برخی از مدرسه ها در سراسر کشور، ان هم به اشکالی چندش اور وتاثیر گذار. لذا به جاست که از فعالان ورهبران جنبش های اعتراضی معلمان که پرچم دادخواهی را برافراشته اند، بخواهیم که نسبت به این افراد واموزگاران عصبی ومشکل دار مستقیما برخورد کرده وانها را اموزش دهند .تا نسبت به دانش اموزان خشونت نکنند وآبروی اموزگاران دادخواه را نبرند. در شرایط امروز که پیکار های دادخواهانه در حال گسترش است و به همبستگی همه ستم دیده 

گان دادخواه نیاز داریم ، برای آنکه حمایت خانواده های دانش اموزان، که همانا اغلب از کارگران وکارمندان وکاسبان خورده پا هستند را ،در کنار خود داشته باشیم .باید که جلوی ستم کاری برخی افراد نادان ویا تحریک شده بر علیه دانش اموزان را متوقف کنیم. از سوی دیگر وظیفه خانواده هاست که با شنیدن این اخبار بی تفاوت نمانند و شکایت کرده و عکس العمل نشان داده تا از گسترش این خشونت ها بر علیه کودکان جلو گیری کنیم. شخص ستمکار باید بداند که ستمکاری اش بی پاسخ نخواهد ماند!
پنج دانش‌ آموز از سوی یک معلم در کلاله مورد ضرب‌وشتم قرار گرفتند.


به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از خبرگزاری برنا، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان کلاله گفت: این ماجرا دوشنبه در کلاس هشتم مدرسه پسرانه طالقانی اتفاق افتاده است.


محمدرضا سنچولی افزود: پنج نفر از دانش‌آموزان به دلیل دیر حاضر شدن در مدرسه از سوی یکی از معلم‌ها مورد ضرب‌وشتم قرار گرفته‌اند.
وی ادامه داد: بعد از این اتفاق پدر دو نفر از دانش‌ آموزان بعد از مراجعه به پزشک موضوع را به صورت کتبی در اختیار حراست مدیریت آموزش و پرورش کلاله قرار می‌دهند.