برای عیاران معیشت و همه انسان های امیدوار

با درود! برای اطلاع شما هم میهنان  از چگونگی پیشبرد عملیات عیاران معیشت وهماهنگی بین سندیکالیست ها وفعالان کارگر وسازماندهی در کف جامعه ، مطلب خلاصه ای را می نویسم. اما برای اجرایی کردن این پروژه ها وتربیت کادر های بیشتر نیاز به ادامه حمایت های بسیار گسترده تر است. اگر جدیتی برای این کار است لطفا کمک هایی را که می توانید بکنید اجرایی نمائید. منظورم فعالیت برای سازماندهی نیروهای حاضر در میدان است .مثل انکه  تیروهای با تجربه وعلاقه مند بتوانند در جلسات دو ویا سه نفری نیروهای جوانتر را اموزش بدهند . برای یک امر مشخص که هم در اینترنت وهم حضورا در روی زمین انرا انجام بدهیم. ان هم ایجاد ارتباط بین فعالین جدا از هم کارگری ومزدبگیران دیگر وسپس کمک به اطلاع رسانی از هر اعتصاب واعتراض در هر کجا که هست در بین فعالین همان منطقه ویا شرکت  اقتصادی وتولیدی . سپس تلاش برای از بین بردن سوتفاهم  های بسیار که بدلیل دوری از یکدیگر وشرایط دیکتاتوری ، وجذب افکار سیاسی شدن وموش دوانی حکومتیان ،در بین فعالان واقعی کارگری  بوجود امده است،
تا در جریان اعتصابات و اعتراضات  مختلفی که در کشور روی می دهد، همه نیروها از همدیگر ،اولا حمایت تبلیغاتی بکنند . دوما حمایت حضوری وعملی واعزام نمایندگان تشکل ها وشرکت های مختلف کنار هم  صورت پذیرد.  همچنین ایجاد ارتباطاتی بین سندیکای های مختلف از جمله  شرکت واحد با دیگر فعالان کارگری و معلمان در حال حاضرکه  در میدان مبارزه حضور دارند. همکنون در جریان این تشکیلات سازی به کمک های شما با تجربه ها نیاز است که ، جوانان پیرامون خودتان را اموزش دهید تا به شکل مخفی وبدون سر وصدا وبدون بردن موبایل هایشان همراهشان که هم رد یاب وهم شنود است ، به مکان های اعتراضات واعتصابات بروند وهمانطور که اطلاعاتی ها فعالان را شناسایی می کنند ما هم فعالان را شناسایی کنیم وبعد ارتباط برقرار کنیم واموزش های امنیتی واطلاعاتی وسندیکایی را به انها از طریق حضوری ،هنگ اوت واسکایب وsignal  وتلگرام به انها بدهیم. بعد کم کم بین انها ارتباط ناپیدایی را بوجود بیاوریم، تا به هنگام هر اعتراض واعتصاب و میتینگی ، انها عملا از هم حمایت کنند . و ارام ارام به سوی برگزاری اعتصابات واعتراضات سراسری  برویم. این شمای عمومی راهکار وپروژه عیاران معیشت است. 
برای انجام این ماموریت های اجرایی نیاز به تدارکات حرفه ای داریم که بخش تکنولوژی ما انها را شناسایی کرده اند که برای فعاالان بخش ارسال خبر وتبلیغات باید تهیه وارسال شود. راه های ارسال را هم در این سه سال تجربه یافته ایم. لذا می ماند ادامه هر چه گسترده تر حمایت وپشتیبانی شما مردم اگاه و  نهاد های  انسان گرا  که می تواند از این پروه اجرایی حمایت کند. 
به امید همبستگی ، پیروزی ورسیدن به ازادی و دموکراسی وعدالت اجتماعی 
جنبش همبستگی ستم دیده گان دادخواه جنبش بی صدایان و محرومان است. 
خبرگر ارگان صدای سوم این صدای خروشان  پنهان مانده در اعماق جامعه است. 
عیاران معیشت بازوی اجرایی این فریاد بی صدایان می باشد. 
کمک به این جنبش همه جانبه ، کمک برای رسیدن به آزادی ، دموکراسی ، عدالت وصلح در ایران ، حفظ تمامیت ارضی و سربلندی ایرانیان در جهان خواهد بود .
منصوراسانلو 
25 مهر ماه 1395