گزارش عياران معيشت از كارگران شوشتري

سلام جناب فتحی زاده عزیز و گرامی

امروز حدود ساعت 11 با رییس اداره کار تماس تلفنی داشتم و درباره نتیجه جلسه ای که در روز اعتصاب با ایشان در حضور نماینده فرماندار برگزار شد پرسیدم که : قرار بود تا یکی دو روز جلسه ای با نماینده شورای کارگری و شهردار و نماینده کارگران معتصب و نماینده فرماندار برگزار شود اما ایشان جوابی به بنده دادند که واقعا متاثر شدم و چهره واقعی این شهردار را در برابر وضعیت شغلی کارگران مشخص شد . اینگونه بیان کردند که در تماسهای متعدد که بنده (رییس اداره کار) با شهردار داشتم که در جلسه حضور پیدا کنند اما شهردار از این کار سرباز زدند این بیانگر این است که شهردار هیچ اهمیتی به اعتراض کارگران نمیکند .
متاسفم که ایشان(شهردار) از روز اول خود را حامی کارگر نامیدند فقط بخاطر اینکه چند حقوق عقب افتاده را پرداخت نمودند فکر کرده اند که کارگران را مدیون خود کرده اند در حالی که هیچ کار بزرگی انجام ندادند فقط مقداری اندک از حق و حقوق زحمت کشیده ما را پرداخت کردند...؟
نمیدانم آیا خانواده این مسوولین مثل خانواده های کارگران شهرداری طعم سختی و بی پولی را چشیده اند؟
نمیدانم آیا شده شب هنگام خواب به این فکر کنند که شاید فردایی که خواهد آمد اخراج و از کار بی کار میشوند؟
نمیدانم آیا آرامش روحی و روانی کارگران را تضمین خواهند کرد؟
این سالهای پر استرس کارگران و خانواده هایمان را چگونه جواب خواهند داد؟
سوابق بیمه ای بریده شده توسط پیمانکاران را چگونه میخواهند بازگشت دهند؟
و.....
جناب فتحی زاده عزیز دلی پر از خون دارم که اینجا مجال آن نیست که بیان کنم فقط یک کلام همه کسانی را که برای پایمال شدن حق کارگر تلاش میکنند به خدا میسپارم؟
عدالت کجای این شهر خوابیده است؟
آقای فتحی زاده شما و سایت محبوب پیک شوشتر تنها حامی کارگران و صدای کارگران در این شهر بودید .


یکی از کارگران شهرداری شوشتر

نظرات