کسانی که به دیدار یکی از اعضای خانواده رفسنجانی رفته اند ، بگویند کدام طرف گود ایستاده اند؟

امروز مجبورم با قلبی دردمند این سطور را بنویسم برای ان دختری که در 18 تیر1378 در خوابگاه دانشجویان  خیابان امیراباد برای آزادیمبارزه می کرد وسال ها تحمل زندان کرد. افسوس. مجبورم برای ان دختر دیگری بنویسم که با دانش وشجاعتش در شهر اراک برای دانشجویان اگاهی می برد وما به خانه اش میهمان می شدیم وزندان ها کشید وخانواده اش بلاها در .... امروز با قلبی درمند مجبورم در باره خانمی بنویسم که چقدر برایش احترام قایل بودم واز زندان بودنش رنج کشیدم و هر کاری برای شناساندنش در جهان کردم وحتا هر کمکی که اسنادش هست. اما افسوس ! امروز برای روزنامه نگار شجاعی بایدبنویسم که چقدر هزینه هایی داد، چه زندانهایی وافسوس امروز مجبورم برای همه انهایی که در این عکس هستند بنویسم چه میهمان ، چه میزبان! که چرا محرومان را فراموش کردید ؟ صدای سوم را فراموش کردید؟
شما در باره حضور زنان زندان کشیده و دگر اندیش درحضور  خانواده رفسنجانی ها می گویید؟برای آزادی بقیه زندانیان که اتهاماتی مثل هواداری از مجاهدین و غیرو دارند هم حرف می زنید، برای ازادی بقیه زندانیان با افکار متفاوت چه کار می کنید؟ مثلا به خانه هم بندتان ! همزندان اتان مثل خانم منفرد رفتید ؟ خانواده او واجب تر بود یا خانواده رفسنجانی؟

 بیشترین ضربه ای که در طول این37 سال خورده ایم از فریبی بوده است که خودمان به خودمان دادیم. حالازنان ودختران دگر اندیش و زندان کشیده  ما به خانه رفسنجانی ها می روند. در استانه انتصخابات حکومتی رئیس جمهوری ، آیا به نوار آقای منتظری خوب گوش کردند ؟  آیا به تمام خانواده های زندانیان سیاسی وبیگناه در این 37 سال فکر کردیم؟ ایا به کشته گان واعدامی های سال 88 ، قتل های زنجیره ای ، به  زنان و دخترانیکه در زندانهای37 ساله  حکومت اسلامی رفسنجانی به انها تجاوز شد؟ آیا به تعیین مرزی که احمد منتظری با انتشار  این  نوار کرد توجه کردند. موضع گیری خانواده خمینی جنایتکار ورفسنجانی ادمکش وسازمان ده این حکومت را ،در باره ان اعدام های تا ابد ماندگار در خاطره مردم ستم دیده  شنیدند ودیدند؟  دستشان را در دست کدام خانواده قرار می دهند؟ آیا ادم  مستقل به دستبوسی خانواده ای می رود که در پایه گذاری وادامه  این همه ویرانی وجنایت  ها سهیم بوده است؟ لا اقل به اندازه هم میهنان بهایی برای خودتان هویت قایل می شدید تا انها به خانه شما وبه دیدار شما بیایند. خودتان را سبک کرده اید رفته اید انجا که چه بشود؟  هوشیار باشید که زمان تعیین تکلیف این حکومت ضد انسان وضد تاریخ وضد زن نزدیک است. این حضور شما در خانه حاکمان به چه معنا ست؟ فکرنمی  کنیدآیا  در جنایاتی که این سیستم کرده است ؟ ...
جایی که درون حکومتی ها از این ها روی بر می گردانند تازه شما به درون سیستم می خواهید بخزید ؟ می خواهید رای جمع کن انها بشوید؟ برای انتصخابات بعدی . چکار می خواهید بکنید. ؟ صادقانه به انهایی که همدرد شما بوده اند،  برای شما وازادی شما تلاش کرده اند لطفا بگوئید کدام طرف گود ایستاده اید؟