حکومت از کارگران شرکت واحد می ترسد.

توجه ⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️ ⛔️⛔️⛔️توجه 
بازدید از سامانه های شرکت اتوبوسرانی تهران وحومه باچه هدفی!!؟؟ 
👈طبق اخباررسیده از رانندگان وکارگران امروز هیأتی مرکب از مسؤلین سپاه؛نیروی انتظامی؛پلیس راهور؛آتش نشانی ؛حراست و مدیرکل بهره برداری شرکت واحد وحراست شهرداری تهران درساعت ۱۳وارد سامانه ۶ شدند وبه همراه مدیرسامانه۶ جهت بررسی وپیش بینی مسایل در مواقع اضطراری ومشکلات از تهدیدات احتمالی بوده است.
👈امادرواقع این جلسه بین مدعوین محترم جلسه پدافند غیر عامل بوده تا بابررسی دقیق سود و زیان و مشکلات وتهدیدات امنیتی و راههای مقابله بااعتراضات احتمالی از واگذاری خطوط اصلی وشریانی به بخش خصوصی به صورت کاملن مخفیانه به مدت ده سال می باشد تا بررسی دقیقی از خطوط وتعداد اتوبوس های موجود؛وضعیت برداشت مسافررا داشته باشند.

👈لازم به ذکراست که هیات مذکورقبل ازسامانه ۶ ؛ سامانه دو را موردبازدیدقرارداده است و سامانه۶ را به قصد سامانه۵ ترک نمودند لذا پس از بازدید از کل سامانه ها به ساختمان مرکزی جهت ادامه مذاکرات عزیمت نموده اند.

‼️سندیکای کارگران اتوبوسرانی تهران وحومه به تمام مسؤلین نسبت به خودمان سازی(به ظاهر خصوصی سازی) هشدار داده و مسؤلیت عواقب ناشی از این سیاست غلط را متوجه مدیریت و شهردار تهران می داند.

👈رمز پیروزی کارگران اتحاد وهمبستگی است.

همکاران به سندیکای خود بپیوندید و با پرداخت حق عضویت همکاران خود را در سندیکا یاری و همراهی کنید و اخبار موثق را از طریق کانال تلگرامی و پیک سندیکا،همچنین سایت و صفحه فیسبوک سندیکا پیگیری کنید و تصاویر، پیشنهادات و مشکلات در محل کار خود را با کلیک Pvsyndica@برای ما ارسال کنید.




https://telegram.me/vahedsyndica




http://vahedsyndica.com




http://on.fb.me/1Kvgbel




vsyndica@gmail.com