عکس هایی از مراسم ریحانه جباری همین چند ساعت پیش 29 مهر 1395


حضور دکتر ملکی وبرخی دیگر از یاران وعیاران جنبش همبستگی ستم دیده گان دادخواه در مراسم امروز شکستن جو ترس ویاس را نوید می هد. دستگیری مادران وحاضران برای اصرار بر وجود دیکتاتوری وادامه فضای ترس ایجاد شده از سوی حکومت ولایت فقیه است. با حضور هر چه بیشتر بر این ترس ها غلبه کنیم وراه ازادی ودموکراسی را در میهن خود بگشائیم.
امروز عصر بر مزار ریحانه جباری تعداد مآموران کم از حاضران نبود. مآمورانی که بهیچوجه اجازه نمی دادند کسی عکس بگیرد. همه ی آنانی را که عکس می گرفتند بازداشت می کردند و به داخل ون هایی که در اطراف مستقر کرده بودند می بردند و گوشی هایشان را می گرفتند. این یکدانه عکس را که گرفتم، سه جوان مآمور که در اطرافم ایستاده بودند اخطار دادند که: عکس نگیر. همین یکدانه عکس باعث که مرا نیز بازداشت کنند و به داخل ون ببرند و کمی بعد بردند و در همان حوالی رهایم کردند. به جوانی که ما به اسم ساسان می شناسیمش فحش ناموسی داده بودند که همین فحش ها او را منقلب کرد و دهانش قفل شد و از حال رفت و بر زمین افتاد.

حضور زنان شجاع ایران در همه این پیکارها نشان از امدن مادران دادخواه ویاران انها به صف اول مبارزه ازادی خواهانه مردم ایران است. چرا که زنها از همه بیشتر تحت ستم مضاعف حکومتی ومرد سالاری فرهنگی دین ساخته در ایران  وتمام خاورمیانه قرار دارند.