اواست فرانس پرتیراژترین روزنامه فرانسه با تیتر: اسم من شهرام احمدی‌ است

روزنامه اواست فرانس، پرتیراژترین روزنامه فرانسه، در سرمقاله خود با عنوان «اسم من شهرام احمدی یست» به اعدام این زندانی سیاسی کرد و زندانیان اهل سنت و قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال٦٧ پرداخته و خواهان حمایت از دادخواهی خانواده قربانیان جنایتهای رژیم شد.
این روزنامه نوشت: در نواری که اخیراً علنی شد منتظری، جانشین خمینی، در دیدار با هیأت مرگ، قتل‌عام زندانیان سیاسی را 'هولناک‌ترین جنایت جمهوری اسلامی' توصیف می‌کند. این تایید،٢٨سال بعد از تابستان وحشتناک٦٧، به این دلیل مهم است که مسئولان این هیأت مرگ، هم‌چنان مواضع حکومتی را در دست دارند. آنها چه زمان و در برابر چه کسی، حساب پس خواهند داد. روزنامه فرانسوی اواست فرانس، درباره اعدامهای اخیر زندانیان اهل سنت و زندانی سیاسی شهرام احمدی نوشت: در ایران، افراد بخاطر اعتقادات خود کشته می‌شوند و کردها و اهل سنت نیز مشمول اعدامهای رژیم آخوندها هستند. این اعمال وحشت انگیز، توسط خمینی بنیان گذاشته شده است. شهرام احمدی در پیامش گفته بود: دادگاه من فقط پنج دقیقه طول کشید بی‌آنکه بتوانم از خودم دفاع کنم.'.