سسندیکا سنگر همیشگی دفاع از حقوق کارگران است.

سخنی صمیمانه با همکاران شرکت واحد به ویژه رانندگان محترم و زحمتکش

سندیکای کارگران شرکت واحد با توجه به رسالت تاریخی و ذاتی خود، همواره افشاگر مسائل مربوط به کار و کارفرما بوده و هست ودر همین راستا سالهاست که با پرداخت هزینه های متعدد، قدمی از آرمانهای خود کوتاه نیامده است. لذا با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی لازم دیدیم نکاتی هرچند کوتاه را با رانندگان عزیز در میان بگذاریم:
عدم پایبندی مدیریت به موازین حقوقی  و خواسته های کارگران، دلیلی بر کم کاری یا کوتاهی در امر خدمت رسانی ما کارگران بویژه رانندگان نخواهد شد.
سندیکای کارگران شرکت واحد بعنوان مرجع به حق کارگران همواره توصیه موکد به رعایت نظم و انظباط کاری از جمله پوشیدن لباس فرم، برخورد زیبنده و با احترام با مسافرین، رعایت سرعت استاندارد، حضور حداکثری در خطوط، عدم استعمال دخانیات در حین کار،،،،،،در امر جابجائی را داشته است. 
بی تردید موانع و کم کاری کارفرما دلیلی بر کوتاهی در کار نخواهد بود. ما کارگران شاغل در شرکت واحد، ضمن پیگیری حقوق مسلم و ابتدایی خود از قبیل مسکن، درمان، بهداشت..... در محیط کار از سوی فعالین سندیکایی ، خدمات دهی خود را برای رفاه حال همشهریان و  مردم عزیزمان به درستی و با صداقت انجام خواهیم داد.
گسترده تر باد اتحاد کارگران شرکت واحد
پایدار باد سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

سندیکاهای کارگری مبارزه در راه افشای فساد را الویت کار خود می دانند
سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ، سنگر مطمئن کارگران و کارکنان شرکت واحد است.
 جهت اطلاع از اخبار روز کارگری و رویدادهای کارگری و اخبار کارگری شرکت واحد به کانال تلگرام فعالین سندیکای کارگران شرکت واحد بپیوندید.