خالد حرداني زنداني سیاسی قديمي هم به عياران معيشت پيوست.

اعدام و شکنجه را متوقف کنید...
مردادماه یاداور تجاوز و کشتار و شکنجه و اعدام بیش از صدها و هزاران زندانی سیاسی در دهه 60 است زایشی از یک بی عدالتی در پشت قاب و ناموسی از یک کاریکاتور مضحک مذهبی به نام حقوق بشر اسلامی....
و اینک در سالگرد زندانیان سیاسی متاسفانه شاهد موج دیگری از اعدامها و خشونت های سیستماتیک حکومتی در زندانها هستیم.
اعدام بیش از 25 تن از زندانیان عقیدتی اهل سنت کرد و شهرام امیری و اعدام ده ها زندانی دیگر، در سراسر ایران، دست و پا بستن زندانیانیان عقیدتی اهل سنت با چسب و ضرب وشتم این زندانیان،انتقال سه تن از زندانیان سیاسی به انفرادی و ادامه اعتراض اعتصاب غذای رسول حردانی در اعتراض به ادامه نگهداری غیر قانونی و ضد انسانی در زندان؛ محکوم است.
این جانب به عنوان یک زندانی سیاسی که بیش از 16 سال شاهد اعدام و شکنجه و رفتارهای غیرانسانی و غیرقانونی در دادگاه های فرمایشی حکومتی بوده ام.
اعدام زندانیان اهل سنت کرد و ادامه شکنجه بیش از ده ها و صدها زندانی سیاسی و عقیدتی در زندانها را محکوم میکنم.
با محکوم کردن جنایات حکومت به کمپین معیشت و عیاران معیشت می پیوندم .

خالد حردانی _ زندان گوهردشت

خبر گر : با درود های صمیمانه به خالد حردانی وقدردانی از شجاعت وایستادگی هایش در زندان های حکومت ولایت فقیه درحدود 18 سال ،حضور او را در بین عیاران معیشت خوش امد می گوییم وامید واریم که امدن او در بین عیاران معیشت ، امید به آزادی را در بین زندانیان دیگر و هم میهنان بالا ببرد. آرزوی صمیمانه داریم که دیگر زندانیان ازادی خواه هم به عیاران معیشت بپیوندند.