تومار برای امضای برقراری دوباره قانون شفافیت از سوی نمایندگان محلی اتحادیه های کارگری وتجاری در امریکا

درنگاهی به برنامه های  هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه درکنوانسیون های خودطی چند هفته گذشته  با تفاوت های فاحشی درسندچشم انداز آنها برای سیاست های جدید کشورروبرو میشویم.
تصور کنید هر دو سیستم عامل حزب نگاهی به اقتصاد کشور داشته باشند. که یکی از ان چشم اندازها   شامل بیان راهی  برای مهار  خطربیش از حد بزرگی  باشد که، بانک ها برای همه مردم افریده اند. هر دو طرف متوجه شده اند که با نکها خطری  ناگهانی و بزرگ هستند که می توانند  در تمام جنبه های زندگی ، مردم  را نادیده بگیرند. برای جلوگیری از حرص و آز  بیش از حد در وال استریت است که آوردن قانون شیشه ویا شفافیت Steagll
در حال حاضر راهی است برای مهار بانکها ، ما فقط باید مطمئن شویم که دموکراتها و رهبران کنگره جمهوری خواه از طریق دنبال کردن  و انجام کاری درباره آن به مردم تعهد می دهند .

امضای طومار در حال حاضر و تقاضا از  رهبران کنگره برای  مهاربانکها در مجلس نمایندگان و سناوکنترل  رفتار وال استریت که دوباره خطرناک شده ، بعد از انتخابات ریاست جمهوری  به ما  اجازه می دهد ، که یک  مشترک رای در هر دو حزب در قرن بیست ویکم برای تایید  قانون ن شیشه یا شفافیت داشته باشیم  Steagall. 

این  رازی نیست  که مردم  هنوز هم از بحران مالی سال 2008 نتوانسته اند کمر راست کنند ، بحرانی  که باعث صدمه زدن به. بسیاری ازمردم شد ، آنها خانه ها و شغل خود را از دست داده و در حال مبارزه برای حمایت از خانواده های  خود هستند وما موظف به حمایت از آنان هستیم.

در این میان، برای مدیران وال استریت میلیاردها دلار ساخته شده است ، در حالی که بانک های بزرگ حتی بزرگتر شده اند ودوباره  به رفتار مخاطره آمیز خود که،  ناشی از بحران سال 2008 می باشد ، ادامه می دهند . دست کم این است که قوانینی را که  به نفع وال استریت  بوده است ، که شامل دادن امکان تقلب  به بانکداران بزرگ شده است تغییر دهیم . بخشی از آن توانایی تقلب ها  به دلیل لغو قانون شیشه استیگال در 1990 بوده است. در زمانی که قانون شفافیت برقرار بود ، چنین رسوایی هایی نداشتیم.

قانون شیشه(شفافیت ) قبل از آن  که کنار گذاشته شود ،  برخی از رفتارهای  پر مخاطره بانک های وال استریت را  متوقف کرد .  از زما نی که  این  قانون شفافیت کنار گذاشته شد ،بانکداری تجاری ومعمولی تبدیل به  کازینو ی  وال استریت شد، که کمک  به محافظت از سیستم مالی ما را  برای بیش از 60 سال از بین برد.همکنون هیچ بهانه ای برای عدم تصویب قانون شفافیت وجود ندارد.حالا که هر دو طرف بحث هایی را  برای بازگرداندن قانون شیشه STEAGLL  مطرح کرده اند. رهبران کنگره برای به تاخیرنیانداختن  این موضوع به یک رای در کنگره نیاز دارند .

با اضافه کردن نام خود به دادخواست ائتلاف از  سنا و رهبری مجلس  خؤاستار  گوش دادن به مردم شویم . مردم  کار می خواهند واین در خواست  به  احزاب  اجازه می دهد  که برای یک رای در قرن بیست ویکم برای تصویب قانون شفافیت همچون شیشه اقدام کنند. هر دو حزب  در قرن  جدید نیاز به تصویب قانون شیشه وشفافیت دارند. اگر که می خواهند باز هم مورد اعتماد مردم باشند. ما برای طرح تصویب قانون شفافیت همچون شیشه از شما می خواهیم تومار را امضا کنید ، تا کنگره ورهبران سنا بدانند که خواست ما چیست. 

در همبستگی با همه اتحادیه های کارگری وتجاری ،
نمایندگان  محلی AFL-ICO

پی نوشت : Steagll یا قانون شفافیت مربوط به ارائه امار دقیق وبیلان های کاری سود وزیان بانکها وهمه کمپانیهای کوچک وبزرگ بوده است ، که درکنار قانون ضد انحصار سعی در ایجاد شفافیت در ارائه سود وزیان شرکت ها وراه های کسب این سود داشته اند . که به نوعی کمک به ایجاد پرداخت های مالیاتی مناسب به نسبت درامد ها داشته است. که هر تشکیلاتی از خرد وکلان از مبالغ 3 تا 30 درصد پرداخت مالیاتی داشته اند. در سال 1990 در هیاهو های سیاست های خارجی به نوعی با تصویب یک مصوبه قانون شفافیت به عنوان دفاع از حریم شخصی کمپانی ها وکورپریشن ها کنار گذاشته شد. عدم ارائه بیلان شفاف موجب دو قطبی شدن شدید جامعه وانواع تقلب ها وخروج سرمایه ها از بانکها ی امریکا گردید وحجم دارایی های بانکداران امریکایی غیر قابل تشخیص شد. برخی از اقتصاد دانان با ارائه مدارک واسناد ی اعتقاد دارند روند رشد بحران ها ، بوسیله عدم کنترل بر بازار های مالی ونظام بانکی می تواند تشدید شود . آنها ازچند سال پیش ونه  همکنون اخطار برای پیش امد کراش 2016 را مطرح کرده بودند. به نظر برخی از نهاد های اجتماعی ، برای حفظ طبقه متوسط وروند رشد ایجاد اشتغال و حمایت از اقتصاد های کوچک وخانوادگی باید قانون Steagll برقرار شود . چیزی که جدیدا حتا دونالد ترامپ مطرح کرده است : پرداخت 33 درصد مالیات توسط پولدارها ، که در استراتزی انتخاباتی خود از چندی پیش وارد کرده است که موجب عکس العمل های شدیدی از درون هر دوحزب دموکرات وجمهوری خواه شد. تا جایی که برخی  از رهبران جمهوری خواه اعلام کرده اند که به اردوی انتخاباتی کلینتن خواهند پیوست.