واکنش یکی از قاتلان سال۶۷ به نوار منتظری

علی رازینی، روحانی ۶٣ساله، از قدیمی‌ترین مسئولان دستگاه قضائی رژیم«فقاهتی» است که ورودش به قوه ‌قضائیه به سال ١٣۵٩ بازمی‌گردد. وی می گوید:«من در سال ۶٠ به‌عنوان حاکم شرع به بجنورد رفتم، مسئولان فرهنگی آن شهر به من اعلام کردند که ٨٠ تا ٩٠ درصد از جوانان این شهر گروهکی[مبارزین راه آزادی ، عدالت اجتماعی و استقلال ایرا کشور خویش] هستند و ٢٠ درصد حزب‌اللهی و بی‌خط اند.»…

به گزارش روزنامه شرق،علی رازینی از دست اندرکاران کشتار زندانیان سیاسی در سال ۶۷ در واکنش به اظهارات آیت الله منتظری گفته: «شهامت داشتیم هرکس اعدام شد زیر حکمش را امضا کردیم».

این روحانی جنایتکار در گفتگو با خبرگزاری فارس گفته: «مسئله ۶۷ خیلی پیچیده نیست. خمینی ملاحظه توصیه افراد ترسو را نکردند و قاطع فرمودند احکام شرع [قوانین واپسگرای در ایدئولوژی فقه سنتی ]باید اجرا شود و احکام شرع [یعنی جنایت در حکومت اسلامی]اجرا شد».

این دژخیم گفت: «ما شهامت داشتیم هر کس اعدام شد زیر حکمش را امضا کردیم و این افتخاری است برای ما».
فایل صوتی گفته‌ های آیت‌ الله منتظری درباره اعدام‌های تابستان ۶۷ که در دیدار ۲۴ مرداد۶۷ صورت گرفته، حسینعلی نیری (حاکم شرع)، مرتضی اشراقی (دادستان)، ابراهیم رئیسی (معاون دادستان) و مصطفی پورمحمدی (نماینده اطلاعات در اوین) حضور داشته‌اند. پس از انتقادهای آیت‌الله منتظری، مصطفی پورمحمدی عضو هیات چهار نفره، سعی در توجیه روند اعدام‌ها می‌کند اما صحبت‌های او بارها با اعتراض آقای منتظری قطع می‌شود. آیت‌الله منتظری در این دیدار همچنین چندین بار از موسوی اردبیلی، رییس وقت دستگاه قضایی، به دلیل رفتارهای او در ماجرای اعدام‌ها انتقاد و فرمان خمینی را ظالمانه می‌داند.فصل الخطاب سخنان آیت الله منتظری، این بزرگمرد شریف و شجاع در آخرین جمله از گفتگویش با هیئت مرگ بدرستی اعلام می کند که :
ـــ مردم از« ولایت فقیه» داره چندششان میشه !..گرچه موضع‌ آیت‌الله منتظری درباره اعدام‌های سیاسی دهه شصت مشخص بود، اما انتشار فایل صوتی سخنان او، جزئیات دقیق‌تری از این موضع‌گیری را به دست می‌دهد.