منصور اسانلو: بعد ها در تارخ می نویسند کشوری بود به نام ایران که مردمانش دست ستمکاران حاکمش را می بوسیدند.

نادر قاضی پور تماینده مجلس اسلامی است.یک سالامبورچی لات وادمکش !
نادر قاضی‌پور قبلا توضیح داده که چرا «زنان را نباید به مجلس فرستاد تا "بلایی" سرشان نیاید:» او داستانی تعریف کرده از اینکه در دستشویی مجلس به یکی از نمایندگان انگشت کرده. نماینده بعد از یک هفته غیبت در مجلس به او اعتراض کرده و در جمع گفته است که قاضی پور "بدنش را کبود کرده" و قاضی‌پور با خنده می‌گوید: « آن جای دیگرت را هم نشان بده.» قاضی‌پور علنا اعلام کرده که " 700-800 اسیر جنگی را در جاده بصره- العماره «خلاص كرده» و شنوندگان از وصف این موضوع،

خندیدند و تفریح کردند. 
تا این‌جا، نادرپور به اذعان خودش هم متجاور است و هم قاتل.
-------امــــا نادر قاضی‌پور، به خود می‌بالد که 190 هزار نفر از مردم به او رای داده‌اند و مشروعیت خود را از رای مردم به دست آورده. 
به نظر شما نادرپور خطرناک‌تر است یا شهروندانی که به او رای می‌دهند و مجلس‌نشین‌هایی که او را تحسین می‌کنند؟

این پاسخی است که من به نشریه محترم شهروند یار دادم :

بی تفاوتی وتسلیم پذیری اکثریت مردم و تلاش حکومت که جاسوسان صیهونیسم هستند ، کشور را به ورطه یکی از هولناک ترین جنگ ها ونابودی ملتی خواهد کشاند ، که دیگر چیزی از ان باقی نخواهد ماند. اینجا در کنگره آمریکا و در بین لابی ها ی مختلف همه در حال یار گیری هستند. همه روی قمار از پیش تعیین شده اینده ورق می کشند ودست می خوانند. در بین تیم پشتیبان خانم کلینتون که همه موجودات عجیب غریب مثل پل ولفو ویتز ورانسفیلد وبولتون و... هستند ،با هم دستی خامنه ای وهیات موتلفه وفرماندهان صهیونیستی سپاه پاسداران ولایت فقیه ،قرار است بعد از پایان دوران انتخابات امریکا ، شاهد نابودی بیشتر کشور ایران به دست حاکمان اسلامی خواهیم بود. قایق های قراضه سپاهی ها عمدا با کشتی های نظامی امریکایی در گیر می شوند، تا عاقبت با یک اشتباه کشور را وارد جنگی نابود کننده بکنند، تا جواب گوی درخواستهای بخشی از مردم اگاه نشوند. تا روی تمام دزدی ها واختلاس ها وحقوق های صدها ملیون تومانی ونابودی منابع ابی وطبیعی کشور ماله بکشند ، وناکامی مدیریت حکومت اسلامی را که کشور را به نابودی کشیده است ، به گردن جنگی دوباره بیاندازند. مثل جنگ بیهوده هشت ساله با عراق . این اخرین ماموریت حکومت صیهونیستی ولایت فقیه است .تمام جناح های حکومتی در این سرنوشت که بر علیه مردم ایران وجغرافیای ان انجام شده است سهیم هستند. افسوس! ده ها سال دیگر که اسناد توطئه ها افشا می شود ، می نویسند کشوری وجود داشت به نام ایران که مردمی عجیب وغریب داشت . این مردم دست ستمکاران را می بوسیدند. روشتفکران ودانایانشان را می کشتند وجوانانشان را اعدام می کردند وهم زمان تخمه می شکستند وعکس وفیلم می گرفتند. دخترانشان را به بردگی وفحشا می کشیدندوکارخانه هایشان را ور شکست می کردند . مواد مخدر وارد وتولید می کردند وبا قیمت ارزان در اختیار مردم محروم به تنگ امده قرار می داند. از کشوری به نام چین همه چیز را وارد می کردند واز کار فراری بودند. کار را عار می دانستند واز آخوند هایشان همه یاد گرفته بودند که بدون کار کردن زندگی بکنند. اما اخوند ها حق سید وخمس وزکات وجزیه می گرفتند وبعد هم که همه منابع این کشور را در دستهایشان گرفتند . آنها به کمک عده ای لات وچاقو کش وادمکش ومواد فروش ودزد وعتیق فروش و تیله کن وخاک فروش ومملکت فروش قدرت را به دست گرفتند. ار سوی دیگر هم ، هیات موتلفه ای هایشان که دلال بین المللی وبی وطن بودند ، رفتند با چینی ها قرارداد هایی بستند وتمام کشور را به انها واگذار کردند. چینی ها هم شروع به شهرک سازی کردند وکارگران ومردمان خود را به این کشور قدیمی به نام ایران اوردندو همه جاهای به درد خور را گرفتند وایرانیان را تبدیل به برده های خود کردند وبا زنان ودختران انها اختلاط وعشقبازی کردند وبچه های چینی -ایرانی ، تولید کردند که نسل جدید چینایران یا ایراچین از انها هستند. ان کشور بزرگ وباستانی وثروتمند به شش کشور کوچک تقسیم شد . که همکنون به نام های اذربایجانستان ،بلوچستان ، خوزستان یا عریخوز ،کردستان بزرگ وایرانک شمالی وایرانک جنوبی وجود دارند. این داستان را در کتاب ها ی اینده می نویسند.