حشمت طبرزدی در بیدادگاه حکومتی رو در رو با احمد زاده دزد ، به عنوان نا قاضی 8/31/2016

 حشمت طبرزدی : من به اصول قانون اساسی وائین دادرسی تاصی می کنم. ناقاضی احمد زاده  گفت:چرت و پرت نگو!؟
امروز 4شنبه 10 شهریور 1395 خورشیدی با اقای مقیمی وکیل محترم به شعبه ی 26 دادگاه امنیتی موسوم به دادگاه انقلاب مراجعه کردم.
پیشتر وزارت اطلاعات از طریق بازپرسی مقدسی، کیفرخواستی برایم صادر کرد و من را به تبانی علیه امنیت کشور-5 سال حبس- و تبلیغ علیه نظام-1 تا 3 سال حبس- متهم کرده بود. بیانیه ها،مصاحبه ها، کمپین حقوق بشر،کمپین حق انتخاب ازاد،کمپین معیشت و همبستگی برای دموکراسی و حقوق بشر، از موارد استنادی وزارت اطلاعات برای ایراد اتهامات غیر قانونی مذکور علیه من است.
پیشاپیش نتیجه ی چنین دادگاه هایی را می دانم. برای این که از 22 سال پیش تا کنون درگیر انها بوده ام. در همین دادگاه موسوم به انقلاب، قاضی حقانی-سلیمی- قاضی حداد- زارع دهنوی- ،قاضی پیر عباس و اینک قاضی احمد زاده را تجربه کرده ام.

ضمن این که مطابق اصول متعدد قانون اساسی و اعلامیه ی جهانی حقوق بشر، ازادی بیان و به ویژه فعالیت های مذکور از حقوق اولیه و اساسی هر شهروندی است.پس عناوین اتهامی،و جرایم انتسابی، قانونی نیست.فرایند بازداشت،نحوه ی نگهداری ونحوه ی رسیدگی در به اصطلاح دادگاه انقلاب ،هیچ یک قانونی نیست و ایین دادرسی همواره زیر پا گذاشته شده و به ویژه مطابق اصل 168 قانون اساسی، جرایم سیاسی باید در دادگاه صالحه با حضور هیئت منصفه و به صورت علنی باید برگزار شود. من این موارد را با افکار عمومی در میان خواهم گذاشت و از حق انسانی و شهروندی ام دفاع می کنم. در شرایط کنونی فقط قانون زور حاکم است و من در اعتراض به این قانون شکنی ها، در مراحل بازپرسی،بازجویی و دادگاه غیر علنی ،برای خود حق سکوت که حقی است که قانون به رسمیت شناخته است را محفوظ داشته و می دارم. نخواسته ام به این زور، وجاهت قانونی بدهم.زندان و انفرادی برایم بسیار راحت از حضور در چنین محاکم و مشروعیت دادن به ان است که نداده و نمی دهم.

در جلسه ی امروز وقتی در پاسخ به اقای احمد زاده اعلام کردم که به عنوان اعتراض، سکوت کرده و نه چیزی می نویسم و نه امضا می کنم، گفت:

ما به این چرت و پرت ها کاری نداریم!؟

حال با این نحو برخورد،پیشاپیش و همانگونه که انتظار داشتم،نتیجه ی جلسه ای که به عنوان،،دادگاه،، برگزار شد،معلوم است اما من دفاع خود در برابر افکار عمومی را به زمان قطعیت یافتن حکم و مرحله ی اجرا انجام داده و ناگفته های زیادی را بر ملا خواهم کرد.

حشمت اله طبرزدی

10 شهریور ماه 1395 خورشیدی.
خبر گر : طبرزدی ها تکثیرمی شوند . این بایای تاریخ است.