دوستانی که پیام دادند ، دوشنبه صبح 31 مرداد 1395 راحله راحمی پور را جلوی زندان اوین همراهی کنیم.

راحله راحمی پور امروز از بیدادگاه نا قاضی مقدس در زندان اوین بازگشت. راحله راحمی پور خواهان پیدا کردن نشانه ای از براد رش حسین راحمی پور وبرادر زاده اش گلرو راحمی پور است. حکومت ولایت فقیه ، برادر و همسر برادر  او را در سال 1362 به زندان اوین بردند. همسرش درزندان وضع حمل کرد وگلرو را به دنیا اورد. اما خانواده حسین راحمی پور از اعضای سازمان راه کارگر هرگز ، حسین  وگلرو را تا امروز ندیده اند. راحله راحمی پور امروز زمانی که به بیدادگاه وارد شد ، اجازه ندادند وکیلش همراه او به اتاق بازجویی برود. واو را به طبقه بالای ساختمان برد ند. در انجا بازجویان اطلاعات او را زیر فشار روانی قرار دادند. اول پرونده او را که در سال 1364 پی جوی برادرش وبرادر زاده اش  بوده است ،باز کردند. به او گفتند تو در سال 1364 به ما تعهد دادی که دیگر پرونده برادرت را پیگیری نکنی . همچنین این روزها در محافل واجتماعات معترضین شرکت می کنید. به دیدار زندانیان آزاد شده ویا بیمار در بیمارستان ها می روید.  بامنصور اسانلو رابطه داری / از کجا منصور اسانلو را می شناسی ؟ همچنین پرسش هایی در باره خانواده های اعدام شدگان دهه شصت، مثل خانواده سورکی ویکی از وکلای انسان گرا از او پرسیده بودند. ایشان هم گفته است که با خانواده قربانیان دهه شصت ارتباط سیاسی  نداریم. شما اول باید اتهام مرا روشن کنید
که به اینجا اورده اید. اطلاعاتی ها گفته اند ما می خواستیم موضوع را راحت تر حل کنیم و به شما تلفن زدیم ، که حضورا بیایید به دفتر پیگیری! ولی شما قبول نکردید. راحله پاسخ داد که من از شما اجرای قانون خودتان را خواستم . دادن احضاریه رسمی وظیفه هر نهادی است که افراد را احضار می کند . بازجویان که اسامی خود را هم نمی گویند ، جواب می دهند حالا مجبوریم روال قانونی را برای شما طی کنیم. راحله راحمی پور می گوید روال قانونی نیست شما حتا در برگ احضاریه تان هم ننوشته اید که اتهام من چیست؟  پاسخ بدهید با برادرم وبرادزاده ام چه کردید؟ بازجو ها می گویند بروید قوه قضاییه شکایت کنید انجا به شما می گویند که انها  چه شده اند. شما الان متهم هستید به حضور در تجمعات غیر قانونی وچند عکس از حضور او در منازل زندانی های بیرون امده از زندان را ،  به او نشان می دهند. جالب انکه خانم راحمی پور همین دیروز همراه جمعی به دیدار احمد منتظری رفته بودند تا از انتشار شجاعانه نوار اقای منتظری قدردانی کنند. خانم راحمی پور می گوید رفت وامد حق هر ادمی است . من دوستانی دارم که به دیدار انها می روم . درد دل می کنیم ودرد هایمان را روی هم می ریزیم. باز جو می گوید:  خوب با خانواده شهیدان  مدافعان حرم  بروید وسوگواری کنید . راحله می گوید انها هم دوستان خودشان را دارند که با انها سوگواری می کنند. ما هم با دوستان خودمان رفت وامد می کنیم. بازجو به راحله می گوید که شما از اسانلو کمک مالی گرفته اید دوبار و یک بار هم شما را به جایی معرفی کرده است که رفته اید وام گرفته اید. راحله می گوید چنین چیزهایی واقعیت ندارد. بازجو می گوید خود اسانلو به ما گفته است. راحله می خندد .بازجو عصبانی می شود. از ده ونیم صبح تا چهار ونیم بعد از ظهر بازجویان سعی می کنند تا هم راحله را بترسانند، هم در افکار او مسایل غلط ودروغ را القا کنند که یکی از ابزارهایشان برای ایجاد شک وتفرقه در بین مبارزان کم تجربه است . آنها    او را تهدید می کنند.  اما فایده ای ندارد .راحله راحمی پور به انها می گوید من هیچ تعهدی به شما نمی دهم وهر جا که دلم بخواهد می روم ومی ایم . دیدار با دوستان وهم دردان حق من است.  به او می گویند بروید ودوباره دوشنبه به اینجا بیایید برای ادامه بازجویی . شاید یک قاضی هم باشد برای صدور رای .همین امروز هم یک اخوندی نشسته بود در اتاق و شاهد بازجویی ها بود. شاید هم او رای صادر کند. اخوند های نا قاضی ملعبه دست بازجویان ادم کش هستند. اما راحله در پایان گزارش گفت  که بگذار که شنود کنند .من در همین فقر وسختی زندگی می کنم ، اما هرگز برای پول خودم را نمی فروشم. من بار  این زندگی دشوار را به دوش می کشم  با این سن وسال کار می کنم ،اما تن به این جنایت کاران نمی دهم. وقتی گفتم که شما جنایت کرده اید وبرادر مرا کشته اید وبرادر زاده ام را ربوده اید ، عصبانی شدند وگفتند شما نباید بگویید ما جنایت کردیم. راحله می گوید .همه می گویند این روزها که شما جنایت کرده اید نوار اقای منتظری همه چیز را رو کرده است. شما باید پاسخ جنایت هایتان را بدهید .ان وقت مرا اورده اید اینجا که تهمت بزنید. به هر حال من تا اخر عمرم برای اطلاع دقیق از سرنوشت برادر وبرادر زاده ام تلاش می کنم و خودم را به این حرف ها نمی فروشم واز این جنایتکاران نمی ترسم. حالا دوشنبه برویم ببینیم چه می گویند.
خبرگر: با توجه به اینکه   همبستگی همه ستم دیدگان دادخواه ، اصلی ترین ابزار قدرت ما در مقابل ستم کاران وغارتگران حاکم است ، به نظر می رسد حداقل کسانی که خودشان طعم زندان ها وشکنجه های این جانیان را چشیده اند ، کسانی که اعضای خانواده هایشان را این جانیان کشته اند و علنی فعالیت می کنند ودر فیس بوک وتلگرام مطالبشان را منتشر می کنند ، باید راحله راحمی پور را همراهی کنند وروز دوشنبه نگذارند راحله به تنهایی به این بیدادگاه های اسلامی برود. رمز پیروزی ما همبستگی ماست. لا اقل ان کسانی که او را در همه تجمعات همراهی کرده اندودیده اند، وعلنی فعالیت می کنند باید به راحله بپیوندند. ، کسانی که در فیس بوک هایشان نوشتند همراه تو هستیم واس ام اس وپیام فرستادند که تنهایت نمی گذاریم وهمراه تو می اییم ، باید دوشنبه صبح همراه راحله باشند. فعالین علنی که در همه تجمعات ودیدار ها  حضور دارند ، این انتظار از انها می رود که یک همرزم را تنها نگذارند.  به خصوص یارانی از خانواده های شهدای خاوران وجنبش سبز وکارگری وهمه کسانی که عزیزی را این حکومت از انها گرفته است می توانند همراه راحله راحمی پور باشند. امروزنوبت اوست واگر تنها بماند ،فردا نوبت شماست. همراه راحله راحمی پور دادخواه  جان باخته گان ،  صبح  دوشنبه پس فردا ، در جلوی زندان اوین حضور یابیم .