منصور اسانلو: خامنه ای باید پاسخ کشتار این 29 نفر وهزاران نفر دیگر را بدهد .دیر نخواهد بود.




افشین بایمانی کارگر فنی وپروزه ای ع-ر 
علی محمد (پیروز )منصوری کارگرع-چ متخصص بتون کار 
منصور اسانلو :در پاسخ به احساست پاک یکی از همرزمان عیاران معیشت در ارتباط با اعدام 29 انسان بدون حق دفاع :
درود بر شما! اری ما با احساسات بشردوستانه مبارزه می کنیم ولی احساساتیگری ما را دلخور می کند .زود رنج می کند. احساسات ما باید در چنبره عقل مبارزاتی ،ما به پیشبرد هدف کمک کند تا جلوی این همه جنایت را بگیریم واین حکومت دینی عقب مانده را منهدم کنیم. با عقل ،خرد، سازماندهی، همکاری وعشق .اما همه در چنبره عقل وخرد جمعی ویافتن روش های سازماندهی های پیچیده تر و  بیشتر . ما هر روز باید افرادی جدید را جذب مبارزه وکنیم واموزش دهیم. پس باید  

"صالح کهندل کارگر فنی ومدیر اجرایی" 


 خیلی قوی باشیم. من تا به حال از سال 1354 که مبارزه  سیاسی را به صورت جدی را شروع کردم ، بارها اشتباه کرده ام . اشتباهات احساساتی سنگین تر بودند. اما اگر به موقع از خرد استفاده نکرده بودم ،تا به حال ده بار کشته واعدام شده بودم. شاید ندانی من احساساتی ترین وعاشق ترین ادم ها هستم. اما همه این احساسات  عالی را در چنگم گرفته ام . من خوب اواز می خوانم ،خوب می رقصم ،همه شادی ها را می شناسم. کوهنوررد وشناگر خوبی هستم ،می توانم ملیاردها پول در بیاورم. شاعرم ،نوبسنده ام ،راننده ام ،مکانیکم .فیزیک کاربردی خوانده ام فیلسوفم . و... اما همه را در چنگ سازماندهی مبارزه انقلابی برای نابود کردن عقب مانده  ترین حکومت تاریخ وضد بشرترین سیستم حکومتی گذاشته ام. ما خون ان یاران را در حافظه خویش ضبط می کنیم.ما خنده اآن 29 جوتن را درخنده های خود پنهان واشکار می کنیم.  من با رسول ومحمد هم بند بوده ام وبا انها فوتبال بازی کرده ام. در حیاط بند. ما جان انها را درجان خود پیوند می زنیم وبه کهکشان ها سر می زنیم تا راه نابودی این حکومت نابکار را پیدا کنیم. الان هم سه تا از رفقا وهم بندی هایم را با کتک زدن به انفرادی های رجایی شهر برده اند. صالح کهندل پیروز منصوری و افشین بایمانی از چند ساعت پیش در انفرادی های رجایی شهرند اما ، دلاورانه ایستاده اند وسرود رهایی می خوانند. انها را می شناسم ، شجاع ،شوخ وزبل،بذله گو وبا روح واراده ای قوی . انسانهایی توانا که حتا در زندان هم می توانند به دیگران کمک کنند وبرای حکومت تعیین تکلیف کنند. اتهام هر سه کارگر دلاور انسان بودن است . خوب بودن است. مسوول بودن است. وتسلیم ناپذیر بودن است. توانا هستند. صالح کهندل کارگر مکانیکی ولوازم ابزار دقیق ودامداری وکشاورزی است. یک اچار فرانسه انسانی در کار وتلاش.  افشین بایمانی همکارگری متخصص وپروژ ای و پیروز منصوری هم یک کارگر متخصص ساختمانی وبتون کار .  من دست خود را در دست انها گذاشتم در سالن 12 بند 4 زندان رجایی شهر .با هم سر یک سفره غذا خوردیم وصدها بار گفتیموخندیدیم وفوتبال ووالیبال بازی کردیم. شطرنج وتخته نرد، مخفیانه  درست کردیم ومسابقه دادیم. من جان خود را در جان هم میهنانم در جان همراهانم در جان همکارانم ودر جان هم بندی هایم پیوند می زنم . این حکومت به اخر راه خودش رسیده وجفتک های اخرین را می اندازد. خواهیم دید .بچرخ تا بچرخیم خامنه ای !‎