تهدید مادر اسانلو توسط اطلاعاتی ها پریروز 13 مرداد 1395

امروز از مادرم خبر رسید که اطلاعاتی ها با او تماس  تلفنی گرفته اند واو را تهدید کرده اند ، تحت این عنوان که "شما با انگلستان وامریکا صحبت می کنید .تلفن خانه شما کنترل است وما خبر داریم .مراقب تلفن هایتان باشید. از خانه شما به آمریکا وانگلستان تماس گرفته می شود.وبرای شما وخانواده شما هزینه خواهد داشت "
حکومتی که از حضور یک مادر درکنار ستم دیده گان دادخواه دیگر می ترسد ، از یک مادر 80 ساله می ترسد چه حرفی برای گفتن دارد. او را تهدید ضمنی می کنند که خانواده ات یعتی فرزندانت اسیب خواهند دید. حکومتی که به جز کلید زندان وکشتار واعدام وشکنجه وتهدید چیزی برای حفظ موجودیت اش ندارد، باید هم از مادران داغدیده بترسد. مادر اسانلو بیش از 80 سال دارد وتمام عمر همراه همسرش باقر اسانلوورفقایش ، در فرایند های مبارزاتی کارگری بیش از شصت سال اخیر قرار داشته است. افشین اسانلو فرزند کارگرش را درزندان ها کشته اند.
فرزندانش به ترتیب در طی دهه پنجاه تا امروز به زندان ها رفته وشکنجه ها شده اندوصبورانه راه انسانیت ودفاع از حق وحقوق مردم را پی گرفته اند . مادر اسانلو وخانواده اش انقدر هزینه ها داده اندکه این تهدید ها فقط انها را در راه خودشان استوار تر می کند. ما متوجه می شویم که تلاش هایمان بی ثمر نبوده است وحکومت دیکتاتوری وادم خوار را ازار داده ایم ومادر ما با همه بیماری ها وصدمه هایی که دیده است هنوز خار چشم حکومت جلادان است.  حکومت اسلامی ولایت فقیه نمی خواهد با ما رودر رو مبارزه کند توسط عواملش انواع اتهامات را می زند .ان هم از موضع غیر حکومتی وحتا به نام چپ یا دوستان مبارز ، یعنی از فرمول ترور شخصیت در باره این سوژه می خواهد استفاده کند. حکومت می داند در شرایط امروز که نفرت از حکومت بالا گرفته است ، اگر مستقیما فردی را سیبل حمله قرار دهد ، توجه تمام جامعه به سوی او جلب خواهد شد. اما همزمانی این تهدید پس از تجمع دلاورانه سندیکالیست ها در جلوی شهرداری وشورای شهر نشان از ترس حکومت از ادامه این فعالیت های حق طلبانه دارد.طی این مدت خبر فشار بر مادر اسانلو را قبلا اطلاع داده بودیم.  دشمنان مردم ، دشمنان خود را به خوبی می شناسند. مادر اسانلو در سنگر کارگران ،محرومان، ستم دیده گان دادخواه و مادرانه با قی خواهد ماند.
منصور اسانلو
15 مرداد1395