کارگران بدون دستمزد در مقابل غارتگران دزد سپاه اسلام

پلمپ کردن درب شهرداری کهنوج توسط کارگران معترض ! کارگران شهرداری کهنوج درب ساختمان شهرداری را با قفل و زنجیر پلمب کردند.

به گزارش خبرگزاری جوانه ها صبح امروز سه شنبه ۲۲ تیرماه ۹۵ بیش از یکصد کارگر شهرداری کهنوج دریک  حرکت اعتراضی به عدم پرداخت حقوق یکساله شان در ورودی ساختمان شهرداری کهنوج تجمع کرده و درب ساختمان شهرداری را با قفل و زنجیر پلمپ کردند.کارگران معترض گفتند: مدت ۱۴ ماه است که یک ریال به ما پرداخت نشده است .
امروز ما پولی در کفمان نیست که حتی یک قرص نان بگیریم، مسئولین از فرماندار و شورای شهر و شهردا هیچ کس به داد ما نمی رسد.
یکی دیگر از این کارگران معترض گفت : بگویید در شهرداری کهنوج کارگرانی دارند زحمت می کشند که آه ندارند با ناله سودا کنند اینجا کارگرانی هستند که ۳۵ سال است دارند زحمت می کشند اما بیمه آنها پرداخت نشده است تا بازنشسته شوند.
بنا به گزارشات دریافتی به دنبال پلمپ درب شهرداری ٬شهردار و رئیس شورای شهر درجمع معترضین حاضر شدند که یکی از کارگران یقه رئیس شورای شهر کهنوج را گرفت و گفت یا حساب ما را پرداخت کنید یا خودم را دار می زنم.
شهردار و رئیس شورای شهر مات و مبهوت مانده بودند که چه بگویند زیرا از آنجایی که همواره فقط وعده و وعید به کارگران داده بودند ، دیگر کسی به حرفشان اهمیتی نمی داد.

گفتنی است که کارگران محروم شهرداری که جانشان به لبشان رسیده در پاسخ وعده و وعیدهای توخالی شهردار می گفتند دیگر حنایتان برای ما رنگی ندارد ما پول می خواهیم تکلیفمان را روشن کنید و گرنه شهرداری را به آتش می کشیم.

شهردار و رئیس شورای شهر در پاسخ به کارگران معترض حرفی برای گفتن نداشته و خطاب به آنها گفتند چه کار کنیم پول نیست٬درآمدی هم نیست که بتوانیم حقوقتان را بدهیم.

شایان ذکر است که درب شهرداری تا ساعتها همچنان پلمپ شده باقی ماند تا اینکه سرانجام قفل شهرداری توسط آتش نشانی قیچی شد اما تحصن و اعتراض کارگران همچنان ادامه داشت.