قابل توجه عیاران ارتشی کمپین معیشت : فرمودند که من سرهنگ نیستم من حقوق دان هستم ..

درباب حقوق دان بودن جناب حاج حسن اقای فریدون (روحانی) در صحبت هایی فرمودند که من سرهنگ نیستم ،من حقوق دان هستم ..بله درست فرمایش کردن در مملکتی که خالص دریافتی ماهیانه یک سرهنگ با رسته مهندس یا پیاده یا زرهی که سالها از افسری جز شروع کرده و در فکه و دهلران و مهران و ابوغریب خدمت کرده به زور به یک ملیون و پانصد هزار تومان میرسد اصلا صرف نمیکند که سرهنگ باشی وحتما باید حقوق دان باشی ..وکلای عزیز وکسانی که دستی در امر وکالت دارند اصلا روی بحث ام خدای ناکرده با عزیزانی چون شما نیست اصولا حقوق دان بودن در جمهوری اسلامی یعنی بدانی چگونه حقوق بالای پنجاه ملیون تومان بگیری در ماه واز وام هایی با بهره کم استفاده کنی . در این مملکت باید ریز بین بود تا بفهمی ساستمداران به چه زبانی حرف میزنند مثلا اقا محمود در دوران صدارت عضمایش گفت پاک ترین دولت در انقلاب است خوب درست گفت ان روز دستور داده بود که همه وزراییش حمام بروند و پاک باشند 
باید به کنه ذات گفته های مسئولین پی برد وگرنه که ظاهر بینی کار هرکسی هست ودیدن باطن قضایا کاراولیا پاک خداست ، گاهی لازم است برای مصالح لازم کارسرهنگ ها را انجام داد ولی سرهنگ نبود ..