حسن محمدی (عمو حسن ) عامل نفوذی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی را بشناسیم.


این شخص (حسن محمدی) است. در فیس بوک به دستور اطلاعات استان تهران با نام (عمو حسن )فعالیت می کتد. سارق 24 ملیون تومان پول های کمک شده به سندیکا وکارگران اخراجی شرکت واحد، در سال های 1384 و1385 همدست سعید ترابیان وازماموران مخفی اطلاعات استان تهران در میز کارگری اطلاعات زیر نظر سرهنگ عبدالهی کار می کنند . ماموران مخفی اطلاعات برای نفوذ درون شبکه ها وخانواده های فعالین کارگری ! همان زمان که من از زندان بیرون امده بودم ، درست مثل الان که جعفر عظیم زاده از زندان بیرون امده است ، این شخص (حسن محمدی )در خانه جعفر عظیم زاده خیمه زده وسعی دارد در همه عکس ها جلوی جمعیت دیده شود تا با این روش ، از طریق اینترنت برای خودش پرونده مبارزاتی در ملاقات با جعفر عظیم زاده بسازد. و برای خراب کردن وتوطئه بافی برعلیه پیش کسوتان کارگری وخصوصا ترور شخصیت رهبران تاثیر گذاردر محل تجمعات حضور یافته اند. اساسا ماموریت انها همین است. می خواهند از این طریق ،راه نفوذ خود را در بین فعالان کارگری هموار تر نماید ، در مرداد1385 بعد از بیرون امدن من از زندان همین شخص ، حسن محمدی می خواست در خانه ما خیمه بزند که من بیرونش کردم .هر بار امد زنگ زد، در را به رویش باز نکردم تا دمش را روی کولش گذاشت ورفت. برای اعلام خطر وخبر به فعالان کارگری وبه خصوص جعفر عظیم زاده و اسماعیل عبدی ، عثمان محمدی ، محمود صالحی و دیگر تلاشگران صادق جنبش کارگری وخانواده ستار بهشتی این ها را می نویسم ، چون متوجه شدم این دزد و مامور پلید چطور خودش را همراه عثمان اسماعیلی به مادر ستار نزدیک کرده است. ، این ها را می نویسم ومنتشر می کنم. اطلاعاتی ها می خواهند موج امید برامده از اعتصاب غذای جعفر عظیم زاده واتحاد وهمبستگی نیروهایی که در پشتیبانی از کوشش جعفر واسماعیل عبدی پدید آمده است در چنگ خودشان بگیرند. حکومتی می خواهند با حضور افراد نفوذی وکثیف خویش جعفر عظیم زاده ویاران او را ایزوله کرده وتحت تاثیر قرار دهند . متاسفانه گویا توانسته اند طی این سال ها حسن نظر جعفرعظیم زاده را تا حدی به دست اورند تا انجا که بین جعفر عطیم زاده ورضا شهابی فاصله انداخته اند. امیدوارم جعفر عظیم زاده و رضا شهابی دیداری با هم داشته باشند ، تا رضا شهابی بتواند در باره نفقش این عاملان وزارت اطلاعات (سعیدترابیان وحسن محمدی ) در پرونده سازی علیه او ، که داشت تا مرز اعدام رضا شهابی را می برد ، برای جعفر دقیقا بگوید . از تمام کسانی که این متن را می خوانند خواهش می کنم مطالب انرا از قول من به گوش وچشم جعفر عظی زاده برسانند. تا به وظیفه تاریخی خود به درستی عمل کنیم. امیدوارم هوشیاری طبقاتی جعفر ودیگر کنشگران واقعی طبقه کارگر به جنبش دراید وباچند امتحان ساده نفوذی بودن این ادم ها را کشف کنند. این بار نگذاریم حکومتیان به راحتی این تلاش وامید برآمده را نا امید کنند. من به وظیفه طبقاتی وانسانی خود ادامه خواهم داد تا همه چشمها گشوده تر گردد. منصور اسانلو



7/1/2016