پیام عیار زندانی مهدی فراحی فراحی شاندیز از بند ده زندان گوهر دشت کرج به ILO


پیام عیار زندانی مهدی فراحی فراحی شاندیز از بند ده زندان گوهر دشت کرج به اجلاس جهانی سالیانه سازمان جهانی کار در ژنو : جعفر عظیم زاده ، حشمت طبرزدی ، زینب جلالیان ، نرگس محمدی ، افشین سهراب زاده وده ها وصد ها کارگر ومعلم ومزد بگیر وستم دیده دادخواه دیگر که در زندان ها وبیدادگاه های رژیم ضد بشر ولایت فقیه حضور دارند واز انجا فریاد ازادی خواهی را سر می دهند،عیاران ما مردم ایران هستند. من مهدی فراحی شاندیز ، کارگر،معلم وزندانی سیاسی عضو بنیان گذار سندیکای مدرسان آزاد ، پیوسته به صندوق رای آزاد ودموکراتیک ، واز فعالان کمپین معیشت وهمراه همیشگی جنبش همبستگی ستم دیده گان دادخواه ایران زمین ، فریاد رسای خویش را در حمایت از اعتصاب غذای این هم زنجیرانم بلند می کنم وبا صدای رسا می گویم که غارت دیگر بس است ! سهم ما زحمتکشان ومزد بگیران وستم دیده گان کو ؟
من تا پای جان از خواسته های درست این همزنجیرانم در زندان های مختلف ایران پشتیبانی می کنم نباید به حق طلبی ما ستم دیده گان دادخواه انگ اقدام علیه امنیت کشوررا بزنند! (حکومتی که خود امنیت کشور ومردم را از بین برده است.) از همه نهاد های حقوق بشری واتحادیه های جهانی کارگری می خواهم که به این ستمکاری رژیم اسلامی ایران توجه کنند وبه ما ازادی خواهان وعیاران راه همبستگی طبقه کارگر وهمه مزد بگیران وستم دیده گان ایران در براندازی این حکومت ضد انسانی کمک کنند. من از درون زندان اماده جان باختن هستم ،تاصدای رسای ستم دیده گان ایران بیشتر در جهان طنین انداز شود. مرا فقط چون نمی ترسم در زندان نگه داشته اند. هیچ جرمی نداشته ام به جز حق خواهی وفعالیت سندیکا یی ! تا به حال بیش از 7 سال از عمرم را به تناوب در زندان های حکومت اسلامی بوده ام وجدیدا در درون زندان رجایی شهر ودر سالن ده این بازداشتگاه مخوف دوباره حکم 9 سال نحمل زندان دیگر به من داده اند. من مهدی فراحی شاندیز می خواهم که همه بدانند ما کارگران وسندیکالیست های زندانی ، راه ازادی وعدالت ، صلح ودموکراسی وبرابری طلبی حقوقی را رها نخواهیم کرد. از همین جا اعلام می کنم که سندیکای مدرسان آزاد برای دفاع از حقوق همه مزد بگیران ایران آماده است. من به عنوان یک کارگر ومعلم زندانی از خواسته های برحق کمپین معیشت حمایت می کنم . خواهان آزادی همه زندانیان سیاسی صنفی ، اندیشه ای وبیگناه هستم. ازتمامی انسان های ازادی خواه ومسوول در سراسر جهان ، از مقامات سازمان های جهانی کار وسازمان ملل متحد وهمچنین تمامی فدراسیون های کارگری جهان می خواهم که از مبارزه همه جانبه ما در ایران حمایت کنند وفشار هرچه بیشتری برای محاکمه وپاسخگو کردن این حکومت ضد بشر فراهم آورند. ما کارگران ومزد بگیران خواهان سرنگونی این حکومت پلید هستیم که برای همه بشریت وجهان خطرناک است. استعداد راه انداختن جنگ های داخلی ومنطقه ای وشیعه وسنی را داردو موشک های دور برد خود را به رخ این کشور وان کشور می کشد ،تا زمینه را برای شروع یک جنگ تمام عیار دیگر ودخالت بیشتر در جهان فراهم اورد. جهانیان به ما کارگران اگاه ایران برای سرنگونی این حکومت ضد بشر کمک کنید.

با آرزوی پیروزی وهمبستگی در بین مبارزات حق طلبانه همه کارگران ومزد بگیران وستم دیده گان جهان . زنده باد گسترش آزادی ، عدالت ، صلح ، دموکراسی، در جهان وسرنگونی همه حکومت های استبدادی ودیکتاتوری وضد بشری

زنداتی سیاسی وسندیکایی مهدی فراحی شاندیز

ایران - کرج - زندان گوهر دشت یا رجایی شهر بند ده طبقه سوم

3/6/2016
13 خرداد 1395