هاشم خواستار : و باز هم انقلاب يا اصلاح

(دفعه ي قبل از درون زندان در سال 89اين مسئله را باز كردم و متن ان موجود است.)
بعد از كودتاي 28 مرداد 1332 اگر چه كاخ ارزوهاي ملت براي رسيدن به ازادي و دموكراسي به ناگهان فرو پاشيد و تعداد زيادي از ازاديخواهان اعدام و زندان و تبعيد شدند ، اما شعاع هاي كم نوري از درون رژيم شروع به تابيدن كرد و عده اي را خوشحال كه شايد بتوان با اصلاحات به سوي ازادي و پيشرفت و توسعه و رفاه رفت.نقطه ي اوج ان تظاهرات سال 1339به دعوت جبهه ي ملي بود كه به ارامي برگزار شد.
 اما در 15 خرداد 1342 كه رژيم با يك تظاهرات ساده ي شهري و روستايي (پپشواي ورامين) روبرو شد تاب تحمل را از دست داده و به روي مردم بي دفاع اتش گشود.جوانان روشنفكر در پيامد ان به اين نتيجه رسيدند كه اصلاحات ره به جايي نمي برد و در نتيجه سازمانهاي چريكي همچون فدائيان خلق و مجاهدين خلق به وجود امدند. در نهايت مردم در سال 1356 به حركت درامدند و با تظاهرات خياباني و اعتصاب هاي بسيار گسترده در 22 بهمن 57 در مدت 1 سال رژيم را ساقط كردند. جوهر اصلي انقلاب 57 ازادي بود ، اما متاسفانه بتدريج حكومت به استبداد ديني مطلقه رسيد. (جهت اگاهي بيشتر و كوتاهي سخن به مقالات قبلي اينجانب مراجعه كنيد.) و امروز شاهد چپاول و غارت و فساد بسيار گسترده در كشور هستيم كه در تاريخ ملت ايران سابقه نداشته است. فسادهاي هزار ، هزار ميلياردي افشا ميشود و يا فيشهاي حقوقي ماهيانه كه 300 برابر حقوق ماهيانه ي يك كارگر و حتي نزديك 10 برابر حقوق رئيس جمهور امريكاست . 

اعدام كه رتبه ي اول دنيا را داريم و ..... از اعتصاب غذاي كارگر جعفر عظيم زاده فعال سنديكايي و مدني و متحد صنفي معلمان 63 روز است ميگذرد . مرگ جعفر عظيم زاده( با پوزش از جعفر عظيم زاده ي عزيز كه 120 سال عمر كند.) نقطه ي عطفي خواهد بود كه ديگر اصلاح طلبي براي كساني معني نخواهد داشت و ملت در انديشه ي انقلاب فرو خواهد رفت. تاريخ انقلابات كلاسيك گذشته است. در ايران عزيز ما به گواهي تاريخ با امضائ قانون مشروطه توسط مظفر الدين شاه ، ملت كمتر از 5 شهيد داده است .

 (شهداي كودتاي محمد عليشاه جدا و بعد از انقلاب مشروطه است.) و در انقلاب 1357 هم مردم با تظاهرات و اعتصابات گسترده حكومت پهلوي را ساقط كردند و تنها در 48 ساعت اخر انقلاب مجبور شدند از نظامياني كه به دو گروه تقسيم شده بودند و با همدبگر در گير شده بودند حمايت كنند . يعني از گروهي كه به حمايت از انقلاب مردم در مقابل نظاميان حامي شاه بر خاسته بودند. و باز ملت در همين انقلاب هم بر خلاف شايعات كه 60000 شهيد داده ، 2550 شهيد داده بود.اكنون هم بي پرده بگويم با مرگ جعفر عظيمزاده كشور وارد فاز انفجار خواهد شد كه هر لحظه با اندك جرقه اي ممكن است مردم وارد خيابان ها شده و خواه ناخواه موئسسات ديگر همچون انقلاب 57 وارد فاز اعتصابات گسترده شده و سر انجام ملت به خواسته ي تاريخي خود يعني ازادي و دموكراسي و نهايتا پيشرفت و توسعه و رفاه برسد. همينجا به حاكميت هشدار ميدهم كه جعفر عظيمزاده را ازاد و حقوق ملت كه همان بدست گرفتن سرنوشت خود بدست خود ملت است را به رسمبت بشناسد و گرنه منتظر حوادث زنجير واري كه نيروهاي امنيتي و نظامي به هيچ راهي توان جلوگيري از ان را نخواهند داشت باشد.ادرس سايت www.aftab-chorasan.blogspot.de)

سيد هاشم خواستار نماينده ي معلمان در كانون صنفي فرهنگيان خراسان (زنده باد زندان تا بر قراري دموكراسي )