خبر مهم : کارگران اتحادیه ها و اصناف استرالیا ازادی جعفر عظیم زاده را سر دادند



یک روز دیگری برای جلب پشتیبانی و حمایت برای جعفر عظیم زاده و کارگران زندانی در ایران. کارگران اتحادیه ها و اصناف مختلف امروز در سیدنی ازادی جعفر عظیم زاده, ازادی کارگران زندانی در ایران و اخراج جمهوری اسلامی از سازمان جهانی کار را سر دادند .

یک همبستگی پر شور در استرالیا با جعفر عظیم زاده و کارگران زندانی در ایران
نمایندگان اتحادیه های کارگری استان New south Wales در استرالیا با جعفر عظیم زاده و کارگران زندانی در ایران اعلام همبستگی کردند و خواهان آزادی جعفر عظیم زاده و کلیه کارگران زندانی و اخراج جمهوری اسلامی از سازمان جهانی کار شدند.

روز ١٠ ژوئن در نمایندگان تعدادی از اتحادیه های کارگری استان New south Wales در استرالیا در نشستی که در سالن اتحادیه های کارگری در سیدنی داشتند، حمایت و پشتیبانی خود را از جعفر عظیم زاده و کارگران زندانی در ایران اعلام داشتند. در این مراسم یکی از اعصای هیئت اجرایی اتحادیه ساختمان در سخنرانی خود با اشاره به عکس جعفر عظیم زاده نظر حاضرین را به او جلب کرده و گفت ببینید که کارگران و فعالین کارگری را همه جا از جمله ایران تعقیب و دنبال می کنند. نمایندگان شرکت کننده ضمن شعار دادن صحنه با شکوهی از همبستگی بر پا میکنند. ارسلان ناظری از اعضای کمپین برای آزادی کارگران زندانی و کادر حزب کمونیست کارگری ایران در این اجلاش شرکت داشت و شرکت کنندگان همراه با او شعار میدادند. جعفر عظیم زاده آزاد باید گردد، کارگر زندانی آزاد باید گردد، جمهوری اسلامی از سازمان جهانی کار اخراج باید گردد. در آخر تعدادی از نمایندگان با گرفتن عکس جعفر در دستشان در همبستگی با او و کارگران ایران عکس میگیرند. بدین ترتیب جلسه نمایندگان محلی کارگران اتحادیه های کارگری در استرالیا به صحنه پر شوری از همبستگی با کارگران ایران تبدیل شد.

کمپین برای آزادی کارگران زندانی
١٠ ژوئن ٢٠١۶