خبر فورى از گویا نیوز : حادثه در مسجد مقدس جمكران

به گزارش خبرگزارى فارس، امروز صبح، حضرت امام زمان توسط نيروهاى اورژانس تهران و آتش نشانى مستقر در مسجد مقدس جمكران از چاه بيرون كشيده، و به بيمارستان كودكان بقيةالله الاعظم منتقل شده اند.

به دنبال حضور شهاب الدين حسينى، هنرپيشه ى مطرح كشورمان كه اخيرا در فستيوال كن، موفق به دريافت جايزه ى بهترين هنرپيشه ى مرد شده است، در مسجد مقدس جمكران، او طى مراسمى با حضور برخى از مسوولان بلند پايه ى جمهورى اسلامى جايزه ى خود را همراه با يك دستگاه پخش دى.وى.دى و نسخه ى ديجيتال فيلم «فروشنده» به منظور رويت و تقديم به حضرت امام زمان، به داخل چاه انداخت، كه به دنبال آن صداى «آخ» و «سرم شكست!» و «كدوم بى پدر و مادرى اينو انداخت رو كله ام؟!» به گوش رسيد كه موجب حيرت و شگفتى حاضران گرديد.

بعد از ادامه پيدا كردن ناله و گريه ى كودكى كه داخل چاه بود، مسوولان جمكران به اين نتيجه رسيدند كه احتمال دارد كودك مذكور از غفلت ماموران حراست جمكران استفاده نموده وارد چاه شده باشد. لذا ضمن تماس با مراكز اورژانس تهران و قم، و نيز آتش نشانى مستقر در جمكران، خواستار حضور و نجات كودك مزبور شدند.

بعد از خارج كردن كودك از چاه، در حالى كه حاضران بسيارى دچار شوك و ايست قلبى شده بودند، از روى لباس و قيافه و فارسى لهجه دار و زبان عربى يى كه متعلق به قرون ماضى است معلوم گرديد كه كودك مذكور، شخص امام زمان مى باشند كه شهاب حسينى جايزه و دستگاه هاى پخش فيلم خود را مستقيما روى سر نامبرده انداخته و موجب شكستن جمجمه ى ايشان شده است.

ايشان بلافاصله با چرخبال به بيمارستان منتقل شد تا درمان هاى لازم بر روى ايشان انجام گردد.

در اين رابطه، شهاب حسينى و همراهان او، بلافاصله دستگير و جهت بازجويى به تهران منتقل شدند. ناظران احتمال مى دهند، موضوع اعطاى جايزه به شهاب حسينى بخشى از توطئه ى برنامه ريزى شده ى اسراييل جنايتكار است كه به منظور مبارزه با مهدويت و از بين بردن حضرت امام زمان توسط فرانسوى ها به مرحله ى اجرا گذاشته شده است.

شايان ذكر است كه پوشش و دريچه ى روى چاه، به منظور انداخته شدن جايزه ى كن و دستگاه دى. وى. دى در چاه، از شب قبل برداشته شده بوده است.

اخبار بعدى متعاقبا اعلام خواهد شد./ 
كد خبر: ٥٨٣٧٥