یک افسر شجاع ارتش : اقای اسانلو ارتش یک ظرفیت بزرگ برای حق خواهی مردم است که فراموش شده.


اسانلو عزیز چرا در کمپین معیشت اسمی از ارتشی ها برده نشده؟؟؟
جناب اسانلو عزیز. من یکبار دیگر هم یک متن برای شما ارسال کردم در تلگرام نمی دونم خاطرتان هست یا خیر؟جناب اسانلو عزیز چرا در کمپین معیشت اسمی از ارتشی ها برده نشده؟؟؟شما اطلاعی از وضعیت معیشتی ارتشی ها دارید؟؟
جناب اسانلو ارتشی ها یک قشر فراموش شده هستند که با خدعه و فریب اخوندها به حاشیه برده شده و انرا تبدیل به یک چوب دو سر طلا کردن
و از طرفی انرا خائن به حکومت قبلی نشان دادن و از طرفی هم انرا به حاشیه بردن وهمچون فرزند ناخلف جمهوری اسلامی با ان برخورد کرده اند. جناب اسانلو عزیر
وضع معیشتی پرسنل ارتش از معلم های عزیز به مراتب شاید بدتر باشد. ارتش یک ظرفیت بزرگ برای حق خواهی مردم است که فراموش شده. جنای اسانلو بیش از 90درصد پرسنل ارتش 2شغله هستن و از تبعیضی که بین سپاه و ارتش گذاشته میشود به شدت ناراحت هستن. از گروهبان گرفته تا سرهنگ همه بعد از ساعت خدمت مشغول مسافر کشی هستند. سرهنگی که یک ساعت قبل برگه ی مرخصی سربازی را امضا کرده دم درب پادگان ساک همان سرباز را با التماس درون ماشینش میگذارد که ان سرباز را دربست برساند به مقصدش و یک کرایه بگیرد. جناب اسانلو عزیز ارتش یک ظرفیت بسیار قوی برای اپوزیسیون مردمی میتواند باشد چون هنوز در بین مردم پایگاه اجتماعی دارد و مردم برای ارتشی ها احترام خاصی قائل هستن و به انها به چشم نیرویی متخصص نگاه میکنند اما این ظرفیت در سپاه و بسیج نیست. در 37سال گذشته هیچ کسی از مردم از ارتش بدی و ازاری و اختلاس و رانتی ندیده اما این مسئله در مورد سپاه و بسیج صدق نمیکند این ها همه ظرفیتی است که باید به ان توجه شود. شما تا به امروز شنیدید که ارتش به کسی ازاری رسانده باشد؟؟؟از طرفی جناب اسانلو شاید برای شما سئوال این باشد سران ارتش همه خودفروخته هستند که من هم با شما موافقم اما این سران ارتش 1درصد هستن و 99درصد بدنه ی ارتش هستند در ضمن کار اجرایی دست بدنه ی ارتش هست ان درجه دار و افسران جوان هستند که کار اجرایی در دست انهاست. جناب اسانلو من مخالف جنگ و خونریزی هستم اما در مقابل سرکوب میتوان از مردم دفاع مسلحانه کرد این دفاع مسلحانه باور کنید از نظر روانی خیلی تاثیر خواهد داشت و فضای خفقان را خواهد شکست و حتی باعث خواهد شد اسیب کمتری و تلفات کمتری مردم بدهند وقتی بسیجی جوان که به اقتضای سن و سالش با مسائل ایدئولوژیک فریب خورده یا به عشق گرفتن یک دست بند و باتوم و اعمال زور به بقیه جلوی مردم قرار میگیرد .اگر بداند یک نیرویی مثل ارتش که حامی مردم هست هم بخاطر ترس از جان خود جلوی مردم نخواهد ایستاد و هم خانواده ی او نخواهند گذاشت او بیاید جلوی مردم بایستد مردمی که توسط ارتشی ها در حمایت هستند و حتی خیلی از سپاهی ها و نیروی انتظامی ها هم باور کنید اگر حرکت قوی و مطمئنی انجام شود به جبهه ی مردم خواهند امد. این ظرفیت وجود دارد ولی باید بالفعل در بیاید جناب اسانلو عزیر اما افسوس که شما هم در کمپین معیشت این قشر را فراموش کرده اید. با سپاس از شما و تشکر که وقت میگذارید و متن من را مطالعه میکنید.
ارادتمندم
امضا محفوظ
اسانلو عزیز چرا در کمپین معیشت اسمی از ارتشی ها برده نشده؟؟؟در پاسخ به پرسش بر حق یکی از افسران ستم دیده وآگاه میهنم :
هم میهن من وانسان پاک مدافع مردم و مرزهای میهن ،برای اینکه حکومت متوجه شده شما از مرم دفاع می کنید پای کلاه سبزها را به سوریه باز کرده تا از این طریق شما را هم مثل بدنه سپاه به منجلاب سقوط وفساد ووتباهی بکشاند. لذا ضمن انکه شما ارتشیان یکی از بهترین ایرانیان انسان دوست هستید ، باید با هم لباسان خود صحبت کنید تا انها به سوریه و دیگر اماکن خارج از ایران نروند وملعبه دست اخوند ها ومفت خورها ودزد های غارتگر سرمایه های ملی نشوند .از همکنون من با یاران کمپین معیشت گفتگو می کنم تا توده های پایین دست ارتش عزیزمان را هم در جزو یاران کمپین معیشت قرار دهند. شما هم این پیام هم میهنان را از طریق کمپین معیشت به هم لباسای شرافتمند خود بدهید که مردم ایران وسازماندهندگان این حرکت بزرگ در اینده ،که به فرو پاشی حکومت 5 ./.درصدی ها ی دزد وغارتگر خواهد انجامید ،شما را همسنگر ها ویاوران خود می دانند. افراد بسیاری همچون شما در بین سپاهیان ، قاضیان و پلیس های شرافتمند وجود دارند که پیام می دهند. حتا علنا عضو صندوق رای ازاد ودموکراتیک شده اند. ما به سوی تشکیل وسیع ترین اتحاد مردمی متشکل از ستم دیده گان دادخواه به پیش می رویم .این حکومت به دلیل فساد وحشتناک ساختاری که دارد ،فرو خواهد پاشید ، وما مردم ضربه اخر را بر ان فرود خواهیم اورد. صد در صد که جای شما ارتشیان غیرتمند در کنار مردم وپیشاپیش انها در روز های نبردهای میدانی خواهد بود چرا که شما هم از فساد وتبعیض وستم به تنگ امده اید.خبر چین های حکومتی هم در روز های اوج قیام به مردم خواهند پیوست چاره ای غیر از این ندارند. از شما سپاسگزارم که پیام دادید ودر برابر دلاوری شما وهزاران دلاور ارتشی چون شما بر پای می ایستم ودست همکاری وهم یاری شما را می فشارم.
منصور اصانلو

13 اردیبهشت 1395 خورشیدی