مسعود عرب چوبدار، زندانی سیاسی :برای ضربه زدن به زندانیان از هیچ عمل غیرانسانی واهمه ای ندارند

مسعود عرب چوبدار زندانی سیاسی بند ۴ در سالن ۱۲ زندان رجایی شهر در نامه ای از رفتارهای غیر انسانی مسئولان زندان از قبیل بازرسی بدنی و زورگویی به زندانیان و عدم اجازه دسترسی به داروهای تخصصی نوشته است.
متن کامل نامه به شرح زیر می باشد:
درد درد درد! پانزدهم اردیبهشت ۱۳۹۵ زندان گوهردشت خسته ام ولی باز باید بنویسم از این روز ملاقاتی به شرط برهنگی از درد و نعره ای به عمق مغز و استخوان و به پهنای آسمان وقتی با یک دیکتاتور رو به رو هستیم هر لحظه باید آماده یک اتفاق و یک درد تازه بود، ظلم و ستم حتی در زندان هم دست از سر ما بر نمی دارد با عنوان های مختلف، با نقش و ترفند های تازه از سوی زندانی ها و عوامل حکومت به سوی ما هجوم می آورند.
این بار به عنوان بازرسی بدنی زورگویی شروع شد، برای یک ملاقات با خانواده هر چند قدم باید توسط یک نفر بازرسی شویم، مدتی است که گویی با برنامه از پیش تعیین شده رئیس زندان گوهردشت محمد مردانی توسط عوامل خود از ریاست بند شجاعی گرفته تا گماشته خود حسنی و پاسدار بندها فشارهای مضاعفی را بر زندانیان سیاسی زندان گوهردشت شروع کرده تا جایی که امروز اقدام به برهنه کردن زندانیان کرد. تمام توان خود را به کار گرفت، عده ای را به زور به اتاق های خالی کشاند و اقدام به برهنه کردن زندانیان سیاسی هم چون شاهین ذوقی تبار کرد با خیال واهی و پوچ که شاید بتواند ذره ای ضربه به او وارد کند، ولی شاهین بر قله مردانگی ایستاد و در مقابل آنها خم نشد همچنین همبندیان دیگر… و این رفتارهای غیرانسانی امروز به اینجا ختم نشد و از ورود داروهای تخصصی و ضروری بنده هم جلوگیری شد و این مزدوران حتی از جان یک زندانی هم نمی گذرند، برای ضربه زدن به زندانیان از هیچ عمل غیرانسانی واهمه ای ندارند، و طبق دستورات رهبری خود (سید علی خامنه ای) به سرکوب، ضرب و شتم توهین و تحقیر زندانی به خصوص زندانیان مخالف نظام دست می زنند و طبق معمول با هوشیاری، اقتدار و مقاومت زندانیان سیاسی نتیجه ای جز شکست عاید آنها نمی شود. به امید فردایی بهتر
مسعود عرب چوبدار زندانی سیاسی زندان رجایی شهر کرج (گوهردش